Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkup. kiristimeen ei uutta jousta voi vaihtaa, se kun on suunniteltu vähän pöllösti. Jos kiristin on vaihdettu, niin siinä se jousi on irtomallia. Lisäksi alkuperäisen kiristimen jousi purkautuu, jos kiristysruuvia kääntää vastapäivään, eikä sitä enään saa jännitettyä.ihmetyttää täällä foorumissa puheet jakopäänkiristimen hakoamisesta, itse irroitin kyseisen osan ja yksinkertaisempaa kapistusta en ole nähnyt, kertokaapas mika siinä voi hajota muu kuin korkeintaaan jousi mennä poikki ja sen saa kyllä korvattua uudella...?! Autoasentajana en kyllä voi uskoa kaikkea mitä täällä puhutaan...![]()
MITÄ PIDÄT KIRJALLA HINTAA JA MISTÄ PÄIN OLET?Mulla oli ekana pyöränä GPZ500S ja täytyypi sanoa että oli oivallinen valinta. Kevyt, sopivan tehokas, avarammilla putkilla todella hieno soundi, pieni kulutus ja ajattoman tyylikäskin. Lisäks sain kys. prätkällä kaverinikin innostumaan mopoilusta! Eli jenkkimosse myyntiin ja prätkä tilalle..Mitään suurempia murheita mulla ei koskaan ollu tuon pyörän kanssa.![]()
Ja mulla pitäis olla jossain tähän pyörään myöskin korjausopas jos kiinnostaa? Mun pyörän vm. oli -88.
Turusta oon ja opuksen hinta vois olla jotain 20€??MITÄ PIDÄT KIRJALLA HINTAA JA MISTÄ PÄIN OLET?