• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GS 1000 S -79-80

konepyorailija

New member
Mistä erottaa GS 1000 S mallissa vuosimallit -79 ja -80
confused_orig.gif

Omassa pyörässäni rekisteriotteeseen on merkattu käyttöönottopäiväksi 00.00.1980, olen hankkimassa korjausopasta ja Haynesin kirja on vuosimallille -77-79, vm.80 ei edes opasta löydy joten onkohan se oikea kirja?
Suzukin sivuilta näkee että S-mallia on tehty vain vuosina -79-80.

Entä onko kaikki ässät olleet Wes Cooley replicoita? Ja päteekö niihin tuo Haynesin opus?

Myöhemmissä gs 1000 malleissa kärjetön & kaasuttimet vaihtui. Kutakuinkin sama peli aina oli sitten ketju tai kardaani. Itelläni sama korjausopas käsitti kaikki gs 1000 mallit. Muistaakseni s mallit oli kaikki wes cooley replicoita. Eroina -79 malliin tietääkseni "alipainetoiminen bensahana", cv kaasuttimet, transistori sytytys, jarruissa jotain pientä, putket & jotain mitätöntä... Voin katella joskus jos löydän sen oppaan.

Rekisteröintipäivämäärä ei ole sama asia kuin vuosimalli. Vuosimalli selviää runkonumeron perusteella vaikkapa Sutsuki-liikkeestä.

Kiitos Woogie, onko sinulla itselläsi käyttöä kirjalle? Voisin nimittäin ostaa sen sinulta pois!

GS mallithan muuttuu siitä -80 luvun alussa aika paljon eikä yhtäläisyyksiä -70 luvun malleihin paljoa jää. Mutta koska se muutos tarkalleen on tapahtunut ja onko S-malli muuttunut lainkaan tähän uuteen kuosiin/moottoriin?

Varmasti mielenkiintoiset sivut mutta minun kielitaidolla aika turhauttavat tuntui olevan  
nixweiss.gif

Mallihaussa ei näyttänyt suoraan olevan S-mallia vaan ST ja oliko se toinen SN mitähän ne tarkoittavat... Suomeksi...???

Luulen, että sillä -79 kirjalla pärjää hyvin pitkälle. Itselläni on perus opas "gs1000" ei siis eri malleja paremmin eritelty.Ketjuvetomalleja on ainakin gs1000, gs1000e ja gs1000s.

ST ja SN saattavat olla tarkentavia mallimerkintöjä usa ja eurooppamalleille.

Tämä nyt ei ole suoraan aiheeseen liittyvä (sori) , mutta pakko kysäistä olisiko kenelläkään myytävänä kytkinkoppaa kyseiseen pyörään. Meikäläisellä on öljyikkunan kohdalta murtunut. Pakopuolen nokka-akseli on kanssa ruvella, joten niitä jos sattuu pyörimään hyllyissä niin tarvetta olisi. Niin ja tankkia vailla olen myös.

Aattelin jospa tuurilla tärppäis, näitähän on yleensäihan verkonpainoiksi asti kaikilla nurkissa ;)

Nuo SN ja SN on vuosimallien kirjaimet -79 ja -80 löytyi joltain saksalaiselta sivulta jonka linkin löytää veteraanipyörä keskustelusta saman otsikon alta kuin tämä,
Olisiko muita osatarpeita kuin nuo? Minulta lähtee myyntiin pikkuhiljaa orkkis osia kuten kaikki tankista taakseppäin ynnä lamppua vilkkua jne jne...

Tämä nyt ei ole suoraan aiheeseen liittyvä (sori) , mutta pakko kysäistä olisiko kenelläkään myytävänä kytkinkoppaa kyseiseen pyörään. Meikäläisellä on öljyikkunan kohdalta murtunut. Pakopuolen nokka-akseli on kanssa ruvella, joten niitä jos sattuu pyörimään hyllyissä niin tarvetta olisi. Niin ja tankkia vailla olen myös.

Aattelin jospa tuurilla tärppäis, näitähän on yleensäihan verkonpainoiksi asti kaikilla nurkissa ;)
Oletkos kysellyt MP-purkaamoista? Tuolta talli-osiosta löytyy hyvä linkkikokoelma.

Back