Jokunen tuhat tänä kesänä kilosella K3:lla alla, ja kyllähän se hyvä sporttipyörä on. Aika kyykky ja polvikulma jyrkkä, siitähän ei pääse, mutta jos sen kestää niin ajaa sillä pitempiäkin matkoja, itse en tosin ole ajanut kun max. 500km päivässä. Vähän käsiin ottaa ja kaasukäsi jostain syystä puutuu herkästi, mutta tottumiskysymys varmaan. Mutkateillä tietysti omaa luokkaansa matkalahnoihin verrattuna.
Vaikuttaa oikein laadukkaalta, mitään vikoja ei ole ollut, korkeintaan jousitus alkaa vaatia huoltoa. Kone on parasta antia, vääntävän tehokas ja ruiskuksi nykimätön, käykin minusta siististi (tosin toinen pyörä on vanha Kawa

ja kulutus on yllättävän pieni voimavaroihin nähden (n.5L/100), ja niitä voimavarojahan riittää. Jarrut ja käsiteltävyys hyvää kyykkypyörä-tasoa. Ei ongelmia kaupunkiajossakaan, motarilla menee erittäin vakaasti (sitä paremmin mitä kovempaa laskee...), tuulisuoja kylläkin huonompi kun isommissa matkapyörissä.
Uskon että perustekniikka kestää huollettuna hyvin pitkään, varmasti noilla ajaa kevyesti yli satatonnia.
Miinukset lähinnä kovista vakuutusmaksuista ja siitä että pyörä houkuttaa ajamaan koko ajan laittoman kovaa
Niin ja vuosimalleista vielä K1/K2 on periaatteessa samoja, ja K3/K4 taas samoja mutta vähän paranneltu versio edellisiin. Ainakin keula ja jarrut muuttui, koneeseen tuli pieniä viilauksia, runkoon samoin.