• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GSX 1400

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petetech
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

petetech

New member
Tuollaista käytettyä nakua olen ostamassa. Ymmärtääkseni pyörä on varma ja kestävä, mutta onko jotain vinkkejä heittää mihin kannattaa huomiota kiinnittää koeajolla, ettei tulis heti alkuunsa suuria (lue kalliita
smile_org.gif
) ongelmia. Siis joku tyypillinen vika joka kielii huonosta huollosta tms.  

Pyörä mallia 03 ja 25tkm mittarissa. Saksasta tuotu pyörä.

katot että kulutusosiltaan on kunnossa, niin säästyy pitkä penni.

Tyyppivikana vois mainita ne takaiskarit jotka rupeaa kusemaan jossain vaiheessa, itte vaihdoin sinne jousen esijännityksen säätöön paksummat öljyt ja on pysyneet sen jälkeen sisällä..

Tuollaista käytettyä nakua olen ostamassa. Ymmärtääkseni pyörä on varma ja kestävä, mutta onko jotain vinkkejä heittää mihin kannattaa huomiota kiinnittää koeajolla, ettei tulis heti alkuunsa suuria (lue kalliita
smile_org.gif
) ongelmia. Siis joku tyypillinen vika joka kielii huonosta huollosta tms.  

Pyörä mallia 03 ja 25tkm mittarissa. Saksasta tuotu pyörä.
Noilla kilometreillä - jos siis pitävät paikkansa, mitä hiukan epäilen vuosimallin perusteella - tuskin sisäänajettu. Jos alkuperäiset ketjut ja rattaat, ne saattavat olla aika finaalissa, mutta nehän on kuluvia osia. Myös etupumppuja kannattaa hiukan katsoa, etteivät vuoda. Muuten ei pitäisi olla huolta.

Ex-GSX 1400

Nuokin edellä mainitut hyvin yksilökohtasia . Paria Isolohkoa itse räpeltäneenä josta toisella matka loppui 30tkm ja toisella jatkuu jo +40tkm kummastakaan ei vuotanut taka eikä etu iskarit. Kannattaa myös kokeilla/katsoa kakkosvaihteella täysi kiihdytys pysyykö vaihde päällä vai pomppaako pois.
Yleisilmehän sanoo paljon miten pyörää on pidetty ja kohdeltu. Onhan noita 100tkm ajettuja missä vain 75tkm kohdalla tarkastettu venttiili välykset ja matka jatkuu ongelmitta.

Omasta pyörästä joutunut vaihtamaan vain takarenkaan laakerit ja ketju rataspaketin.

Nuokin edellä mainitut hyvin yksilökohtasia . Paria Isolohkoa itse räpeltäneenä josta toisella matka loppui 30tkm ja toisella jatkuu jo +40tkm kummastakaan ei vuotanut taka eikä etu iskarit. Kannattaa myös kokeilla/katsoa kakkosvaihteella täysi kiihdytys pysyykö vaihde päällä vai pomppaako pois.
Yleisilmehän sanoo paljon miten pyörää on pidetty ja kohdeltu. Onhan noita 100tkm ajettuja missä vain 75tkm kohdalla tarkastettu venttiili välykset ja matka jatkuu ongelmitta.

Omasta pyörästä joutunut vaihtamaan vain takarenkaan laakerit ja ketju rataspaketin.
Juu hyvältä kuulostaa ja vahvistaa käsitystäni ko. pyörästä luotettavana murikkana
smile_org.gif
hyvä niin.

Mites Metallimies vaihdoit noi öljyt sinne jousen esijännityksen säätöön ja mitä öljyä laitoit. Kiitos ja kumarrus
062802moto_prv.gif

GSX 1400 tuli taloon ja tyytyväinen olen hankintaa. Kyytiläiseltäkin tuli pelkkää positiivista palutetta, eli onnistunut ostos.

Nyt haluan ihan välttämättä (kaikkien nakukuskien kiusaksi
smile_org.gif
) kokeilla plexin vaikutusta matka-ajoon.
Ei kuitenkaan mitää ladonovea. Kirkas, pieni ja huomaamaton, joka hoitaisi viiman ainakin rintakehän yli. Eihän niitä kromimittaristoja ole piilotettaviksi tarkoitettu
biggrin.gif

Olisiko kokemusta toimivasta 190cm kuskille. Yksinkertainen asennus olisi plussaa kaupunki pyörittelyssä kun plexiä ei haluaisi käyttää
smile_org.gif

Tuolta löytyi hiemas asian tiimoilta...
[http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/palsta/ikonboard.cgi?act=ST;f=18;t=93032]

Back