• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GSX-R 1000 -02

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomtom80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tomtom80

New member
Eräs tuttuni tarjosi minulle otsikon mukaista pyörää jolla on ajettu n.48tkm ja hän pyytää siitä 8900€! Eli kysymys kuuluu: Miltä tuo kauppa kuulostaisi?? Paljon on mittarissa,mutta hyvän kuntoinen tuntuisi olevan. Neuvoja mihin kiinnittää huomiota??

Jos vertaat nettimoton hintoihin niin ei ole mitenkään kallis, ittellä 01 malli ja kulumisen huomaa lähinnä vain naarmuista katteissa ja etuputkien pinnoitteen kulumisesta, mulla on vielä orkkis ketjut ja rattaat ja ajettu 31 tuhatta. Jos kaikki on kunnossa ja huollot tehty niin se on kuitenkin erinomainen pyörä peruskuskille, ei lopu ominaisuudet kesken.

Mutta 8900e on kyllä liikaa. Itse katsoisin muita vaihtoehtoja, vaikka sitten muilta merkeiltä. Kaverin k1 maksoi kuukausi takaperin 8500e ja 25tkm. ajettu.

Edit: se oli tosin tuonti mopo.

kalliilta kuulostaa  
confused_orig.gif
mulla ois 1000:nen k4:nen suomi laite, 12000 ajettu.  9500 €:tä !!  
033102beer_1_prv.gif
tosin hienokseltaan vasemmalla kyljellään käynyt asfaltilla.                      

nixweiss.gif

No täytyy kyllä myöntää että en kovin tarkkaan kattonnu, oli vaan nopee haun tulos, se mitä tulee mukana ja kulutusosien kunto merkitsee myös. 9500€ 04 mallisesta, pitää vissiin ruveta miettiin vaihtoo...

Paljonko tuolla koneella ajelee noin keskimäärin?? Pitäisi olla kestävämpi mitä 600cc??

Tutulla oli 46tkm. ajettu ilman huolen häivää. Ainut oli että nokkaketju hiukan jo rallatteli, eli normaali kulumaa. Eli en tiedä minkä verran on ajeltu yleensä ottaen ilman isompia huoltoja. Mutta joku viisaampi vastatkoon
thumbs-up.gif

Edit: Tietty tuossa 48tkm:n kohdilla olis toi venojen säätö kautta tarkastus. Mikä kannattaa varmistaa että onko tehty. Ja jos alkup. ketjut ja rattaat niin melko varmasti vaihto kamaa.

Olin tänään koeajolla
062802moto_prv.gif
!! On se vaan hieno peli ja voimaakin on tarpeeksi! Kyllä tästä tulee kohta mun pyörä!
tounge.gif

Tosin koeajot loppui ikävästi,kun visiiri huurtui älyttömästi ja kun vähän raotin sitä niin tuli sitten kivi silmään ja meikä oli ronkittavana polilla! Nyt sitten leikitään merirosvoa ja mennään katselemaan huomenna,että miten tuo silmä pelittää. Nyt se on täynnä rasvaa ja päällä tosiaan tuo merirosvo lappu!!

Jep eli saatiin hinta sorvattua sellaiseksi,että ostin kyseisen pyörän itselleni! Ja ei kun ajelemaan
062802moto_prv.gif

Back