• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GSX-R 1000 `04

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zx-6r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

zx-6r

New member
Terve,

Laajennetaan nyt vaihtoehtoja tänne suizan puolellekkin, huomenna gixeriä koeajamaan. Mitä kannattaa tutkia, eli nämä kuuluisat "tyyppiviat" kyseisessä pyörässä? Paljon tuollaisella pyörällä muuten ajelee jos se on hyvin huollettu? 60 000 vai enemmän?

Kertokaa hyvä syy miksi vaihtaa suiza leiriin
smile_org.gif
?

Ei "tyyppivikoja". Merkkikorjaamosta aikoinaan kyselin, onko sellaisia. Sanoivat, että oikeastaan ainoita takuuaikaisia juttuja ovat joutuneet uusimaan tankopainot, kun ovat löystyneet ja tipahtaneet pois. Itse kiristin heti ostettuani oman pyörän painot. Toinen olikin niin löysällä, että sormin sai pyöriteltyä. Koneen pitäisi olla kestävää tekoa. Omalla K3:lla ajettu pian 40 tkm ongelmitta. Osta, osta
smile_org.gif
!

Joo, 16 kesäisenä oli sinivalkoinen "gr gamma" tai jotain, olisihan se hienoa jos saisi saman värisenkin vielä
smile_org.gif

Lisää risuja/ruusuja moposta kiitos

60 tkm. on vasta sisäänajettu,itse K3 :sella joka ompi samanlainen kuin k4 ajelin 39 tkm. ja oli vielä miltei uuden veroinen.
Ei vähäisintäkään ongelmaa koko aikana.

Yhden miinuksen antasin kyllä tankin maalipinnasta, omassa mopedissa ainakin ihan naarmuuntuneet tankin kyljet. Eli se kohta mihin jalat osuu.. Ja kyllä, olen vahannut ahkerasti, että ei pitäs siitä olla kiinni.

Sen kyllä tajuaisi et muutama naarmu 60tkm mittarissa olevassa mopossa on, mutta kun omassa kun on vasta kymmenesosa.
Muuten kyllä mahtava mopotin!

Tuo maali ongelma tuntuu olevan kaikkien uusien vehkeiden ongelma. myös autopuolella havaittu.

Nykyään kun joudutaan käyttämään noita kaiken maailman vesivärejä, jotka ei ole tarpeeksi kovia näkyy se kulutuskestävyydessä.

Monet ovat kuulemma lakkauttaneet uuden pyörän tankin ja takakatteen heti uutena kunnon lakalla, jolloin pinta kestää käyttöäkin.

Onko tuossa 2004 "limited edition" mustassa gsx-r:ssä jotain muutakin erikoista kuin tuo väri?

Tuntuu olevan tuo "Limited-edition" yleisin 04 suzuki täällä suomessa. Tuosta ei todellakaan kannata maksaa extraa.

Joo, en meinannutkaan
smile_org.gif

Kiinnosti vaan et onko siinä mitään erikoista, pitäs käydä ajamassa tuossa yksi yksilö maanantaina.

Mites tuommoinen 750cc eroaa tuosta 1000? Tietysti tehoa on eri määrä, mutta muuten ajella?

Rupesin fundeeraamaan että jospa ostaisikin nyt sit "yli vuotisen" gsx-r 750 uuteena...

04:ään verrattuna 750 on pienemmän ja näppärämmän tuntuinen ajaa. 05 tonni taas tuntuu samalta seiskapuokin kanssa. Koneeltaan tonnit on tietty tehokkaampia, mutta ainakin itse oon pärjännyt tolla pienemmälläkin.

Back