Haulla en ainakaan löytänyt täysin vastaavaa, joten avataan uusi keskustelu. Vaikka otsikon laitteet ovat tunnetusti 200D mersun jälkeen heti seuraavaksi luotettavimpia laitteita maan päällä, tulee tämä topikki tuskin jäämään täysin tyhjäksi.
Kuten varmaan suurin osa vastaajista tietääkin, vaihtuu tuolla välillä malli useaan kertaan. Ajattelin kuitenkin tarkoituksella niputtaa kaikki saman otsikon alle, jotta saadaan kerättyä koko mallisarjan läpi tietoa. Kun kerrot mahdollisesta viasta pyörässäsi, olisi kiva tietää seuraavaa:
-malli
-vian kuvaus ja miten korjauttu
-kilometrit
-taustaa huolloista ja huoltoväleistä jne.
-missä vaiheessa venttiilejä on ekaa kertaa tarvinnut säätää,
vai onko menty pelkillä tarkistuksilla.
Aloitetaan omasta:
-22500km ajettu k4
-Castrol GPS öljyt vaihdettu 3000km välein
-Kaikki nesteet parin vuoden välein
-Vaihdettuja osia ainoastaan eturatas jossain 12000km jälkeen sekä jarrupaloja ja renkaitaita eteen.
Viat:
-Kytkin haukkaa välillä lähdössä ja ravistaa samalla, etenkin jos koittaa luistattaa jostain 4000-6000rpm väliltä reippaammin liikkeelle. En ole vielä avannut.
-Fi valo syttyy aina välillä... liittyy kai jotenkin siihen putkessa olevaan venttiiliin. Rasvasin sen vaijerin ja sen jälkeen valo syttynyt harvemmin.
Sekä muutama tuuletusaukko kyljessä, katkenneita kahvoja ja vilkkuja
Etenkin tuohon kytkimeen ois kiva saada joku lääke. Alkaa jo välillä tympimään ihan oikeasti ja kaveri meinas kaatua mopolla sen takia. Kiitokset rehellisistä ja surullisista tarinoista jo etukäteen
Kuten varmaan suurin osa vastaajista tietääkin, vaihtuu tuolla välillä malli useaan kertaan. Ajattelin kuitenkin tarkoituksella niputtaa kaikki saman otsikon alle, jotta saadaan kerättyä koko mallisarjan läpi tietoa. Kun kerrot mahdollisesta viasta pyörässäsi, olisi kiva tietää seuraavaa:
-malli
-vian kuvaus ja miten korjauttu
-kilometrit
-taustaa huolloista ja huoltoväleistä jne.
-missä vaiheessa venttiilejä on ekaa kertaa tarvinnut säätää,
vai onko menty pelkillä tarkistuksilla.
Aloitetaan omasta:
-22500km ajettu k4
-Castrol GPS öljyt vaihdettu 3000km välein
-Kaikki nesteet parin vuoden välein
-Vaihdettuja osia ainoastaan eturatas jossain 12000km jälkeen sekä jarrupaloja ja renkaitaita eteen.
Viat:
-Kytkin haukkaa välillä lähdössä ja ravistaa samalla, etenkin jos koittaa luistattaa jostain 4000-6000rpm väliltä reippaammin liikkeelle. En ole vielä avannut.
-Fi valo syttyy aina välillä... liittyy kai jotenkin siihen putkessa olevaan venttiiliin. Rasvasin sen vaijerin ja sen jälkeen valo syttynyt harvemmin.
Sekä muutama tuuletusaukko kyljessä, katkenneita kahvoja ja vilkkuja
Etenkin tuohon kytkimeen ois kiva saada joku lääke. Alkaa jo välillä tympimään ihan oikeasti ja kaveri meinas kaatua mopolla sen takia. Kiitokset rehellisistä ja surullisista tarinoista jo etukäteen