• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

gsx-r 1000 k2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rahtari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

rahtari

New member
ajattelin tilata kikotin.fi sivulta tuohon omaan kikottimeen merkki kohtaisen led- takavalon vilkuilla. liekköhän minkänäkönen kapistus ku en löytänyt kuvaa. oisko kellään kuvaa laittaa?

ilmeisesti ei
sad_orig.gif
pitää vissiin tilata summassa ni sittenhän sen näkee
biggrin.gif

Tuolla ei ole kuvaa vissiin siitä millanen se on, mutta tuotenumeron perusteella mun pyörässä VOIS olla sama valo...

edit: eiku niinhän sä sanoit, että siellä ei ole kuvaa

Kuvia:
Kuva1
Kuva2
Kuva3

Vilkku on tosi epäselvä, varsinkin kun painaa jarrua, sitä ei päivännäöllä huomaa oikeastaan ollenkaan.

Mukana tulee tarvittavat vastukset, että vilkku toimii normaalisti.

Mä asensin tuon takavalon hiukan sisemmäksi tuonne katteisiin, niin ei ole niin mohlon näköinen kuin vakiona. Nyttemmin tuo toimii ilman niitä vilkkuja ja mulla on ledivilkut (metalli/kromatulla rungolla) ja nyt näkyy vilkut takanatuleville.

motohell sivulla näky olevan kans ledi takavalo ilman vilkkua ni jos sen tilais sitteki. näytti ihan fiksulta
smile_org.gif
mutta kiitos kuvista
bowdown.gif

Ebaysta löytyy tuollasia takavaloja ja ainakin mainoskuvissa vilkku on vähän paremmin erottunut mitä noissa kuvissa.

Sorry OT:sta, mutta onko toi sun kilpiteline samanlainen kuin tässä kuvassa
smile_org.gif

NPBA_01.jpg
Ei ole. Se on Puig (Duell) ja käy uudemman malliseen gixxeriin, kävi myös tuohon kun sovelsi. Tässä ei oo mitään saranaa vaan kulma on ihan kiinteä, samoin kuin nuo vilkun telineet on myös kiinteällä etäisyydellä. Nythän niissä on ihan oikeasti vilkut, kun tuo takavalon vilkkusydeemi oli niin epäselvä.

Tuommoiset,mutta kromiset:
Vilkut stormilta

motohell sivulla näky olevan kans ledi takavalo ilman vilkkua ni jos sen tilais sitteki. näytti ihan fiksulta
smile_org.gif
mutta kiitos kuvista
bowdown.gif
Tuossa helvetin myymässä näyttäis olevan aika nuukasti noita ledejä ja lisäks siihen on jätetty toi älytön heijastimenpaikka. Toi valo joka mulla on, on kohtuu hyvännäkönen kun siinä on enemmän ledejä ja sit tosta puuttuu tuo heijastin. Hintaa en kyllä muista, että oliko se kovasti kalliimpi. www.motodudes.fi sen toimitti.

Back