• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GSX-R 1000 K4 etustefat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja randomi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

randomi

New member
Otsikon mukaiseen pyörään on stefojen vaihto / etutolppien huolto ajankohtainen.
Itse työstä mulla on melko hyvä käsitys, miten se tehdään, mutta nyt pitäis saada selville stefojen taktiset mitat ja tilavuus, miten paljon tota öljyä noihin tolppiin menee.

Mitä mieltä ihmiset on, että kannattaako noi stefat ihan suosiolla hakea esim. Stormilta tai jostain muusta mp-liikkeestä vai uskaltaako noi stefat hakea esim. Tampereen Jokilaakerilta?

No kyllä varmaan uskaltaa muualtakin hakea, mutta nuo stefat ei kyllä paljon stormillakaan maksa ja sattuupa ainakin oikeat kerralla!Netistä varmaan löytyy öljymäärät (jos ei ole ohjekirjaa)
thumbs-up.gif

Itse hain viime kesänä rm-heinolta ja oli melkein halvemmat kuin tarvikkeena.Kysy nyt sieltä vielä.
Jos stefat vuotaa talven jäljiltä niin on tyyppivika,stefat kuivuu talven aikana ja alkaa vuotamaan kun ajot alkaa.Jotkut on kai pistäny vaseliinia stefoihin suojaksi talven ajaksi...
Mulla loppui vuoto kun filminpätkällä putsaili putken ja stefan välistä.Tämä siis jos joku roska päässy väliin.
Googleta gsx-r 2003 service manual ja lataa koneelle,sieltä löytyy yli 100 sivua pdf-muodossa kaikkea mahdollista tohon pyörään.
Etutolppiin meni muistaakseni 509ml kumpaankin,tarkista nyt vielä manuaalista kun saat ladattua.

Pitääkös muuten etutulppien olla aivan kirkkaat, vai onko normaalia, että niihin tulee pieni kerros öljyä?
Molemmat tolpat on aivan pienessä öljykerroksessa.

Back