Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai onks se kova? En mä ole huomannu.. Millessä ja Bladessa oli kovat penkit!Olisko jollain tietoa saako K5:een pehmeämpää penkkiä mistään? Gixxerin penkki on jonkun verran kovempi kuin rykkösessä ja meinaa perse puutua pahemman kerran pidemmilla reissuilla...
EDIT: Ainakin Corbin näyttää valmistavan Klik
Oon kuullu kanssa että Bladessa on tosi kova lankku.Ai onks se kova? En mä ole huomannu.. Millessä ja Bladessa oli kovat penkit!Olisko jollain tietoa saako K5:een pehmeämpää penkkiä mistään? Gixxerin penkki on jonkun verran kovempi kuin rykkösessä ja meinaa perse puutua pahemman kerran pidemmilla reissuilla...
sohvapyörät erikseenOlisko jollain tietoa saako K5:een pehmeämpää penkkiä mistään? Gixxerin penkki on jonkun verran kovempi kuin rykkösessä ja meinaa perse puutua pahemman kerran pidemmilla reissuilla...
sohvapyörät erikseenOlisko jollain tietoa saako K5:een pehmeämpää penkkiä mistään? Gixxerin penkki on jonkun verran kovempi kuin rykkösessä ja meinaa perse puutua pahemman kerran pidemmilla reissuilla...
EDIT: Ainakin Corbin näyttää valmistavan Klikälä nyt tollasta ainakaan laita![]()
![]()
Aamen tylyttäjälle! Oman Bladeni penkki on kirjaimellisesti "pain in the ass"Ai onks se kova? En mä ole huomannu.. Millessä ja Bladessa oli kovat penkit!Olisko jollain tietoa saako K5:een pehmeämpää penkkiä mistään? Gixxerin penkki on jonkun verran kovempi kuin rykkösessä ja meinaa perse puutua pahemman kerran pidemmilla reissuilla...
Kyllähän se pehmeältä tuntuu aluksi mutta jossain 400km tienoolla alkaa polttelemaan jonkun verran (enemmän kuin R1:ssä ainakin). Johtunee kyllä varmaankin etupäässä siitä kapeasta muotoilusta siinä penkin etuosassa.Aamen tylyttäjälle! Oman Bladeni penkki on kirjaimellisesti "pain in the ass"Ai onks se kova? En mä ole huomannu.. Millessä ja Bladessa oli kovat penkit!Olisko jollain tietoa saako K5:een pehmeämpää penkkiä mistään? Gixxerin penkki on jonkun verran kovempi kuin rykkösessä ja meinaa perse puutua pahemman kerran pidemmilla reissuilla...
EDIT: Ainakin Corbin näyttää valmistavan Klik![]()
Testaamani K5:n penkki suorastaan hellii takamusta![]()
Mitä sitten.... Kun muija on hiljaa, niin silloin harvoin kun se on kyydissä, voi laittaa tuollaisen pehmusteen.Voi hyvä jumala kun on RUMA !![]()
Älkää hyvät ihmiset laittako hienoa pyörää pilalle !
*reps* Aiwan kauheeee! Liekköhän ollut "myyntimenestys"?Aika hillittömän ruma tuo Corbinin takasatula...![]()