• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GSX-R 1000 K5 penkki

Teemu Tanila

New member
Olisko jollain tietoa saako K5:een pehmeämpää penkkiä mistään? Gixxerin penkki on jonkun verran kovempi kuin rykkösessä ja meinaa perse puutua pahemman kerran pidemmilla reissuilla...

EDIT: Ainakin Corbin näyttää valmistavan Klik

tounge.gif
Aika hillittömän ruma tuo Corbinin takasatula...

Olisko jollain tietoa saako K5:een pehmeämpää penkkiä mistään? Gixxerin penkki on jonkun verran kovempi kuin rykkösessä ja meinaa perse puutua pahemman kerran pidemmilla reissuilla...

Ai onks se kova? En mä ole huomannu.. Millessä ja Bladessa oli kovat penkit!
Oon kuullu kanssa että Bladessa on tosi kova lankku.

R1:een verrattuna toi K5:n penkki on kyllä selvästi kovempi. Tai ainakin jotenkin eri tavalla muotoiltu (kapeampi edestä?) joka aiheuttaa sen, että ainakin mulla tahtoo perse puutua jos yli ~400km yhteenmenoon vetelee. No, tossa ny joutuu kyllä tankkaankin jo  
biggrin.gif

Oon toisaalta ajatellut, että siihen tottuukin kyllä ajan kanssa. Perse varmaan muotoutunut liiaksi rykkösen penkin mukaan. Sillä jaksoi aika hyvin lasketella, Kilpisjärveltä tulin mm. kesällä ~1100km yhtä soittoa kotiin Tampereelle ilman suurempia ongelmia.

033102beer_1_prv.gif

Aamen tylyttäjälle! Oman Bladeni penkki on kirjaimellisesti "pain in the ass"  
biggrin.gif

Testaamani K5:n penkki suorastaan hellii takamusta  
thumbs-up.gif

Aamen tylyttäjälle! Oman Bladeni penkki on kirjaimellisesti "pain in the ass"  
biggrin.gif

Testaamani K5:n penkki suorastaan hellii takamusta  
thumbs-up.gif
Kyllähän se pehmeältä tuntuu aluksi mutta jossain 400km tienoolla alkaa polttelemaan jonkun verran (enemmän kuin R1:ssä ainakin). Johtunee kyllä varmaankin etupäässä siitä kapeasta muotoilusta siinä penkin etuosassa.

Toisaalta ahteri on jo hieman alkanut tottumaan tähän Gixxerin penkkiinkin... voi olla että jää vaihtamatta.

Tuolta niitä saapi ostaa ihan €uroilla
http://www.corbin.de/home.htm

Edellisessä kiksussa minulla oli Corbinin penkit, takaistuin ei ollut yhtään parempi kuin alkuperäinenkään.
Kuskin jakkara taas olikin erikoisen perseystävällinen, ei se ollut sen pehmeämpi kuin originaali mutta se muotovalio helli ahteria.
Nimim. kokemusta on  
062802moto_prv.gif
n. 39000 km istunut Corbinin jakkaralla.

Back