MotoriMan New member 13.7.2007 #1 Voiko ko pyörän vakio ohjausiskaria huoltaa/korjata itse? ...vai onko aina hankittava uusi iskari, jos ei enää vastaa...?? pyörä vm.-92
Voiko ko pyörän vakio ohjausiskaria huoltaa/korjata itse? ...vai onko aina hankittava uusi iskari, jos ei enää vastaa...?? pyörä vm.-92
Salmon Ugalabugala 13.7.2007 #2 mulla vähän samaa vaivaa omassa i/ö giksussa. sen mitä olen sitä tutkinut niin näyttää ei huollettavalta mallilta oliskohan jotain korvaavaa ohjausiskaria mikä menis noihin samoihin kiinnikkeisiin ?
mulla vähän samaa vaivaa omassa i/ö giksussa. sen mitä olen sitä tutkinut niin näyttää ei huollettavalta mallilta oliskohan jotain korvaavaa ohjausiskaria mikä menis noihin samoihin kiinnikkeisiin ?
MotoriMan New member 13.7.2007 #3 Kuinkas sulla on tuon iskarin laita? Nesteet tullu jo pihalle, vai oireileeko muuten?
Salmon Ugalabugala 31.7.2007 #4 on alkanu tihkumaan öljyä, mutta ei varsinaisesti vuoda. ja aika väljältä se tuntuu muutenkin tiedä sitten että onko se ominaisuus. kuten tuossa jo aikaisemmin kyselin, niin onko jotain korvaavia samoihin kiinnikkeiseen eli onko kukaan vaihtanut
on alkanu tihkumaan öljyä, mutta ei varsinaisesti vuoda. ja aika väljältä se tuntuu muutenkin tiedä sitten että onko se ominaisuus. kuten tuossa jo aikaisemmin kyselin, niin onko jotain korvaavia samoihin kiinnikkeiseen eli onko kukaan vaihtanut