GSX-r 750 -00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaskaxx
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jaskaxx

New member
Ostin otsikossa mainitun mopon (eka kaksipyöräinen) ja mieleen on tullut seuraavaa:

Kytkin on todella jäykkä, onko se ominaisuus vai voiko vaijeri olla lopussa / kuiva?

Mikä on kyseisen mallin "koodi" (kun on jotain K5 ja K6 yms.)

Paljonko tehoa pitäisi olla takarenkaalla kun on Yoshimuran vaimennin ja ruisku säädetty. (tosta on dynossa mitattu 129hv, eli ollaankos lähellä sitä mitä pitäisi?)

Kilsoja on tullut 41tkm, onko se "paljon" tälläiselle?

withstupid.gif
kiittää jo etukäteen.

http://www.saunalahti.fi/jannhein/mopo/IMG_6043.jpg

http://s5.photobucket.com/albums....yno.jpg

Itselläni on 2001 (eli K1) malli, joka on about
samanlainen kuin 2000 malli (eli K0).

Kytkin ei kuulu olla kauhean jäykkä, joten rasvaileppa vaijeria ja katso jos auttais.

Mitattu 129 hv takaselta on ihan vakuuttava.
Vakiona koneessa on 141 hv.

Kilsat nyt aina on mitä on...
Enemmän riippuu miten pyörään on "pidetty", mutta
sitähän ei voi koskaan varmaksi tietää.

Mutta kyllä sulla on paljon kilometrejä edessä!!!

129hp on varsin pitkälle se mitä itsekin sain 6tkm ajetusta '00 gixustani vastaavilla modeilla. Mulla taisi olla 128hp. '00 malli ei kyllä ole K0 vaan muistaakseni Y.

Edit: Minulla oli kyllä kokoränni, eli siihen verrattuna aika hyvät tehot.

Mopossa tuli mukana täydellinen huoltokirja joten noi kilsat ei tavallaan huoleta. Tuntuu vaan oudolta kun vaihteisto paukkuu vaihdettaessa, mutta se kai on "tarkoituskin".

Paljos toi 129hv fillarilta olis suurinpiirtein konetehoa?

Joku 142-149 hv.
Ihan miten haluaa laskea.
Eli joku 10-15% lisää tohon takapyörätehoon niin
saadaan koneteho.

750 k6 gixxu takaselta säätöjen jälkeen 121 kertokaahan missä vika penkitkin tietenkin vaihtelee. ps:kiinni arrowin slipari

Multa irtosi 130hv:tä Arrowin kokorännillä (-05 kiksu) takarenkaalta. Joten eiköhän tuo -00-malli vielä hyvässä lyönnissä ole tähänkin verrattuna
talktohand.gif

pieni lisäkysymys: Saakos näinkin vanhaan mopoon modattua tai ostettua jostain / jotenkin vaihdenäyttöä? Luulis että sellanen signaali laatikolta kuitenkin johonkin menee?

750 k6 gixxu takaselta säätöjen jälkeen 121 kertokaahan missä vika penkitkin tietenkin vaihtelee. ps:kiinni arrowin slipari
Hirveät on erot penkeissä. Mm. Kemissä kun oma tonninen ajettiin penkissä niin 154hv takaselta ja kaverin vastaava 155hv takaselta vakiona. Kun taas bike worldi näyttää penkittäneen vakiosta hieman yli 166hv. Joten sitten kannattaa vasta huolestua kun sama penkki antaa isoja tehoeroja samanlaisille pyörille.

Paljonko tuollainen esim. -00 vm. 750 gikseri painaa (siis todellinen märkäpaino)? Siitä oon aina ollut katkera Kawasakille että lopettivat ZX7R:n tekemisen ja keskittyivät vain 6R ja 10R:ään. Seiskapuolikkaat on just ihanteellisen kokoisia katupyöriksi mun mielestä.

Paljonko tuollainen esim. -00 vm. 750 gikseri painaa (siis todellinen märkäpaino)? Siitä oon aina ollut katkera Kawasakille että lopettivat ZX7R:n tekemisen ja keskittyivät vain 6R ja 10R:ään. Seiskapuolikkaat on just ihanteellisen kokoisia katupyöriksi mun mielestä.
2,4 litraa nestettä jäähdytysjärjestelmään, noin 3,4 litraa öljyä, jarrunesteet ja 18 litraa bensaa. 166kg on valmistajan ilmoittama kuivapaino.

Äkkiähän se on tosta laskettu.

190kg ajokunnossa voi olla lähellä?

pitäis vaihtaa öljyt elikkä... Mitäs litkua porukka on kiksereissä käyttänyt?

Back