• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GSX-R 750 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dachase
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

dachase

New member
Haloo!
Nyt näyttää siltä, että tapahtuu takinkääntö...
Eli Kawamies siirtyy Suitsamieheksi... Z750
033102ass_1_prv.gif
vaihtunee samankokoiseen paholaiseen merkinnältään GSX-R 750
inlove.gif
.

Kokemuksia moisesta kulkineesta?
Mitä kannattaa erityisesti katsoa ostaessa, onko jotain tyyppivikoja tai vastaavaa?

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

kyllähän se eri tavalla potkii..
smile_org.gif
..eipä kai noissa mitään katsottavaa ole--->yleiskunto...lähes uusia pyöriä kaikki..
thumbs-up.gif

Itsekin olen vastaavaa juuri miettinyt, tänään meni entinen kaupaksi. Meinaatko ostaa EE-speediltä tuon viimeisen "ilmaisen" annivers. mallin? 12 990e ei kyllä ole paha hinta uudesta juhlapelistä...

Huomenta, en meinaa vaan ostin jo!  
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Juuri puhelimen välityksellä tein kaupat ja olin tulossa ilosanomaa julistamaan tänne. Selvää ajatusten lukemista häpin suunnalta.

Nyt ei muuta kuin odottamista..  
inlove.gif

Väri ei vielä vaan kamalasti miellytä silmää, mutta kaikkeen tottuu.
062802jumpie_prv.gif

Itsellä tuommoinen K4 750 ja kovasti olen tykännyt. Kevyt käsitellä ja potkii vallan riittävästi. Kilsoja ei kovin paljon vielä ole kertynyt, sillä Z1000:sen vaihdoin ko. peliin viime syksynä.

Eihän se kaupunkiajossa tms. tietenkään yhtä mukava ole kuin joku Zeta mutta kun vauhti kasvaa, niin menee kyllä huomattavasti mukavammin.

Kunhan pääsee radalle koittamaan, niin osaa sanoa paremmin.

Valitettavasti omani on tällä hetkellä ehjäämöllä, sillä innostuksissani lippasin sen viime sunnuntaina. Ärsyttävää sinänsä, että koneenposki otti siipeensä kaatumatapista huolimatta (ilmeisesti asfaltissa oli sen verran pomppua) ja öljyt tuli pihalle. Muutoin olisi todennäköisesti jäänyt kutakuinkin ajokuntoiseksi.
sad_orig.gif

No, toivottavasti saan sen takaisin nopsasti jotta pääsee taas ajoon.

Vallan oiva valinta joka tapauksessa ja itse en ainakaan mihinkään muuhun vaihtaisi kuin K6 750:seen (okei, kyllähän K5-K6 kilonenkin kelpaisi).

Onnea vaan "uudesta" pyörästä.

Tuommoinen on haaveissa sitten joskus itselläkin (no, ehkä kilosenakin kelpais) kunhan saan finanssit kuntoon..

Kiitokset
biggrin.gif

Kyllä nyt on pahemmat vapinat koskaan...
Ja ensi viikolla vasta ehtii vehkeen hakemaan, tana!

No, jos viikonloppuna vähän
033102beer_1_prv.gif
niin varmaan helpottaa.
Tosin työnteko saattaa olla hieman tuloksetonta, kun ajatukset pyörii "jossain muualla"
tounge.gif

No pomo on vaan kateellinen, joten
buttrock.gif

Onnea vain loistavasta valinnasta, itse kävin talvella samanlaisen ee-speediltä hakemassa, ei kuitenkaan sitä Anni-mallia, vaan ihan normi. Tänään olisi tarkoitus jo tonnin huoltoon härveli raahata.

Aivan sairaan jees pyörä, kun vertaa viime kesäseen SV:hen, on pikkuisen tiukemman oloinen laitos, vaikka ei se SV pöllömpi ollukkaan.

Mä olisin mustan halunnut, mutta kun toi oli sen verta sopuhintaan, että oli otettava.

Nyt vielä kun jaksaisi odottaa...

Paljonko on 1000km huollolla hintaa?

Back