Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pistätkös fotoa johonkin? Paljos torvi maksoi? Itte kans miettiny sliparin laittoa, mut meteli arveluttaa, tosta kun lähtee vakionakin hirvee mekkala. Ootko mitannu tuon desibelejä, pääseekö enää mihinkään radalle?JEps, mulla on leo vincen gp style, ehkä paras slipari hinta/laatusuhteeltaan tohon pyöräänKävin viaberissa penkittää ja säädättää ja vaati vähän säätöä, n.5hv saatiin lisää pyörään. Kannattaahan tuo.
Jos aikoo pistää tollasen gp-tyyppisen pikkupätkävaimentimen, niin meteli kyllä yltyy melkosen kovaksi, joten noisekillerit kannattaa ottaa ottaa ainakin mukaan ratapäiville.Pistätkös fotoa johonkin? Paljos torvi maksoi? Itte kans miettiny sliparin laittoa, mut meteli arveluttaa, tosta kun lähtee vakionakin hirvee mekkala. Ootko mitannu tuon desibelejä, pääseekö enää mihinkään radalle?JEps, mulla on leo vincen gp style, ehkä paras slipari hinta/laatusuhteeltaan tohon pyöräänKävin viaberissa penkittää ja säädättää ja vaati vähän säätöä, n.5hv saatiin lisää pyörään. Kannattaahan tuo.
Pääseeks tääl laittaa johki pyörästä kuvia? Voinhan mä laittaa,kerro linkki vaan. Mulla ei oo tossa vincessä ollu killereitä kiinni ja se on aika suora putki näin ollen, eli en huomannu äänessä eroa ilman vaimentajaa tai vaimentajan kanssaPistätkös fotoa johonkin? Paljos torvi maksoi? Itte kans miettiny sliparin laittoa, mut meteli arveluttaa, tosta kun lähtee vakionakin hirvee mekkala. Ootko mitannu tuon desibelejä, pääseekö enää mihinkään radalle?JEps, mulla on leo vincen gp style, ehkä paras slipari hinta/laatusuhteeltaan tohon pyöräänKävin viaberissa penkittää ja säädättää ja vaati vähän säätöä, n.5hv saatiin lisää pyörään. Kannattaahan tuo.
Mä oon aina laitellu Photobucketiin kuvat ja linkittäny tänne, säästyy .orgin serveritila.Pääseeks tääl laittaa johki pyörästä kuvia? Voinhan mä laittaa,kerro linkki vaan. Mulla ei oo tossa vincessä ollu killereitä kiinni ja se on aika suora putki näin ollen, eli en huomannu äänessä eroa ilman vaimentajaa tai vaimentajan kanssaPistätkös fotoa johonkin? Paljos torvi maksoi? Itte kans miettiny sliparin laittoa, mut meteli arveluttaa, tosta kun lähtee vakionakin hirvee mekkala. Ootko mitannu tuon desibelejä, pääseekö enää mihinkään radalle?JEps, mulla on leo vincen gp style, ehkä paras slipari hinta/laatusuhteeltaan tohon pyöräänKävin viaberissa penkittää ja säädättää ja vaati vähän säätöä, n.5hv saatiin lisää pyörään. Kannattaahan tuo.
Tajuton ääni![]()
ja hinta oli joku 350€, aika kohtuullinen noin hyvänkuuloisesta ja näköisestä putkesta.
No tuo on kyllä tyylikkään näkönen, oliko hintava ja mistä ostit? Hitto kun ei tiedä noiden metelitasosta niin ei uskalla vielä hommata, menee vielä ratahommat sivu suun...Itselleni on tulossa Akrapovicin pätkävaimennin, joten saattaa tuollaki ihan kivasti ääntä lähteä. Vaimentimessa tosin on irroitettava noise-killer, jolla voi tarvittaessa hillitä ääntä.
Akra
Eipä noilla tarvike slipareilla yleensä mahdottoman kovat äänet ole. 750 kikserissa sattuu olemaan sellainen vakiovaimennin, jossa on jo valmiiksi melko kovat äänet.
Mitä oli tehot ja väännöt rinkulalle?JEps, mulla on leo vincen gp style, ehkä paras slipari hinta/laatusuhteeltaan tohon pyöräänKävin viaberissa penkittää ja säädättää ja vaati vähän säätöä, n.5hv saatiin lisää pyörään. Kannattaahan tuo.
125,1 hv ja 73,1NmMitä oli tehot ja väännöt rinkulalle?JEps, mulla on leo vincen gp style, ehkä paras slipari hinta/laatusuhteeltaan tohon pyöräänKävin viaberissa penkittää ja säädättää ja vaati vähän säätöä, n.5hv saatiin lisää pyörään. Kannattaahan tuo.
Hmm.. Mulla oli pari vuotta sitten GSX-R750 K5, joka oli yoshimuran TRC sliparia lukuunottamatta vakio. Bike Doctorin penkissä tuli säädettynä 129 hepoa takanakille...125,1 hv ja 73,1NmMitä oli tehot ja väännöt rinkulalle?JEps, mulla on leo vincen gp style, ehkä paras slipari hinta/laatusuhteeltaan tohon pyöräänKävin viaberissa penkittää ja säädättää ja vaati vähän säätöä, n.5hv saatiin lisää pyörään. Kannattaahan tuo.
![]()
Eipä tossa mitään ihmeellistä, k5 on tehokkaampi kuin uudemmat.Hmm.. Mulla oli pari vuotta sitten GSX-R750 K5, joka oli yoshimuran TRC sliparia lukuunottamatta vakio. Bike Doctorin penkissä tuli säädettynä 129 hepoa takanakille...125,1 hv ja 73,1NmMitä oli tehot ja väännöt rinkulalle?JEps, mulla on leo vincen gp style, ehkä paras slipari hinta/laatusuhteeltaan tohon pyöräänKävin viaberissa penkittää ja säädättää ja vaati vähän säätöä, n.5hv saatiin lisää pyörään. Kannattaahan tuo.
![]()
Siksi tuota kyselin Markukselta, koska kävin oman k5:sen penkittämässä myös Viaberilla ja Devilin sliparilla se luovutti 124.2hv / 12300rpm ja 75.9Nm / 10410rpm.Eipä tossa mitään ihmeellistä, k5 on tehokkaampi kuin uudemmat.Hmm.. Mulla oli pari vuotta sitten GSX-R750 K5, joka oli yoshimuran TRC sliparia lukuunottamatta vakio. Bike Doctorin penkissä tuli säädettynä 129 hepoa takanakille...125,1 hv ja 73,1NmMitä oli tehot ja väännöt rinkulalle?JEps, mulla on leo vincen gp style, ehkä paras slipari hinta/laatusuhteeltaan tohon pyöräänKävin viaberissa penkittää ja säädättää ja vaati vähän säätöä, n.5hv saatiin lisää pyörään. Kannattaahan tuo.
![]()
Akran noise-killer on yhdellä kuusiokoloruuvilla kiinni. n.30 sekuntia joutuu tuhlaamaan kallista aikaa sen kiinnittämiseen/irrottamiseen.Onko ton akran noise killeri helposti asennetavissa takaisin?
Lähinnä tohon mun ratavessaan ajattelin.
Taitaa olla toi viaberin penkki todella tylyn realistinen penkkiSiksi tuota kyselin Markukselta, koska kävin oman k5:sen penkittämässä myös Viaberilla ja Devilin sliparilla se luovutti 124.2hv / 12300rpm ja 75.9Nm / 10410rpm.Eipä tossa mitään ihmeellistä, k5 on tehokkaampi kuin uudemmat.Hmm.. Mulla oli pari vuotta sitten GSX-R750 K5, joka oli yoshimuran TRC sliparia lukuunottamatta vakio. Bike Doctorin penkissä tuli säädettynä 129 hepoa takanakille...125,1 hv ja 73,1NmMitä oli tehot ja väännöt rinkulalle?JEps, mulla on leo vincen gp style, ehkä paras slipari hinta/laatusuhteeltaan tohon pyöräänKävin viaberissa penkittää ja säädättää ja vaati vähän säätöä, n.5hv saatiin lisää pyörään. Kannattaahan tuo.
![]()
Ei eri firmojen penkkejä voi suoraan verrata keskenään.
Itse olen inhorealisti, joten minulle tuo sopii paremmin kuin ne +10hv lahjatehot.Taitaa olla toi viaberin penkki todella tylyn realistinen penkkiSiksi tuota kyselin Markukselta, koska kävin oman k5:sen penkittämässä myös Viaberilla ja Devilin sliparilla se luovutti 124.2hv / 12300rpm ja 75.9Nm / 10410rpm.Eipä tossa mitään ihmeellistä, k5 on tehokkaampi kuin uudemmat.Hmm.. Mulla oli pari vuotta sitten GSX-R750 K5, joka oli yoshimuran TRC sliparia lukuunottamatta vakio. Bike Doctorin penkissä tuli säädettynä 129 hepoa takanakille...125,1 hv ja 73,1NmMitä oli tehot ja väännöt rinkulalle?JEps, mulla on leo vincen gp style, ehkä paras slipari hinta/laatusuhteeltaan tohon pyöräänKävin viaberissa penkittää ja säädättää ja vaati vähän säätöä, n.5hv saatiin lisää pyörään. Kannattaahan tuo.
![]()
Ei eri firmojen penkkejä voi suoraan verrata keskenään.![]()
MIkä pyörä? Aika jännältä kuulostaa kyllä noi lukemat..En tiedä miten seokset oli ennen säätöä, mutta 8hv ja 2Nm tuli suzukin oman ruiskun säätämisen jälkeen lisää (Reinikaisen ansiosta). Yoshimuran TRC slip-on (katti poistui). 134hv ja 80 Nm irtosi Mr. Powerin penkistä..