Gsx-r 750 srad 96-99

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hmort
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

hmort

New member
Missä lämpötilassa flekti lähtee päälle mulla oli 212 fahrenheit mittarissa eikä vielä ollut mitään merkkiä flektin pyörimisestä....
omg.gif

Eikös toi oo palttiarallaa 90 celsius astetta? Vielä pitäis nousta noin 15 astetta että saat flektin pyöriin.

Mulla oli tollanen 98 malli aikaisemmin, ja siinä flekti lähti pyörimään 104 celciuksessa. Ja taisi sitten taas pysähtyä jossain 99:ssä. Ohjekirjassa oli silleen että 120 asteessa rupeaa varoitusvalo palamaan, ja olisko ollu että 140 äänimerkki rupeaa soimaan.

Kesälläkin olin ruuhkassa vähän ihmeissäni kun lämmöt oli jo 103c mutta ei flekti pyöriny. Mutta sitten 105c rupesi hyrräämään ja lämmöt laski johonkin 97c tietämille. gsxr-600 -97.

Mulla -98 gixu ja satasen pinnassa flexi pärähtää päälle. Noista äänimerkeistä yms. ei kokemusta ja aika lailla saa peliä lämmittää jotta asteet nousee reilusti yli sadan..

Joo kyllä se mullakin on se 104 astetta. Mulla oli sama ongelma viime kesänä kun ei lähtenyt flekti päälle vaikkka oli 112 astetta. Otin anturin liitimen pois ja tökkäsin takaisin niin rupes toimimaan... eli helpolla pääsin. Tuntu olevan aika hapettunut se liitin...

Back