Eli keväällä ostemani gixxeri tuo taas haasteita : joku on tehnyt y-haaran ja väliputket kai itse, ja sen takia jalkatappien osuu rataan toisella puolella ja putken varsi toisella. Jalkatapin puoli on enemmän haittaava ja kohta ollaan radalla naamallaan. Olen koittanut hienosäätää putkea pajavasaralla sekä jalkatappia rälläkällä, mutta ei tuosta riittävästi tilaa saa.
Vaihtoehdot mitä poikien kanssa on mietitty:
1. Koittaa liimata migillä orkkisväliputket nykyisten tilalle
2. Tyhjentää alkuperäinen katti ja laittaa se tyhjänä ja orkkis väliputket jos vaan sopivat nykyisiin yoshin änkyröihin
3. Ostaa jostain(?) uusi tai käytetty y-putki ja väliputket
4. Jotain muuta? Onko sulla just sopivat osat ylimääräisenä?
Kaikki näistä on sellaisia että hyvällä tuurilla saa jotain aikaiseksi, mutta onko jollain kokemuksia aiheesta ja millä tuon saisi kustannustehokkaimmin ratakelpoiseksi? Alkaa jo vituttaan radalla pyöriminen kun ei saa kunnolla pyörää kallistettu ja sen takia tuon ratapaskan ostin..
Lähetetty minun SM-G981B laitteesta Tapatalkilla
Vaihtoehdot mitä poikien kanssa on mietitty:
1. Koittaa liimata migillä orkkisväliputket nykyisten tilalle
2. Tyhjentää alkuperäinen katti ja laittaa se tyhjänä ja orkkis väliputket jos vaan sopivat nykyisiin yoshin änkyröihin
3. Ostaa jostain(?) uusi tai käytetty y-putki ja väliputket
4. Jotain muuta? Onko sulla just sopivat osat ylimääräisenä?
Kaikki näistä on sellaisia että hyvällä tuurilla saa jotain aikaiseksi, mutta onko jollain kokemuksia aiheesta ja millä tuon saisi kustannustehokkaimmin ratakelpoiseksi? Alkaa jo vituttaan radalla pyöriminen kun ei saa kunnolla pyörää kallistettu ja sen takia tuon ratapaskan ostin..
Lähetetty minun SM-G981B laitteesta Tapatalkilla