• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GSX650F, nyt se on menoo =)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackWidow
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

BlackWidow

New member
Tuollanen, -08, 3t ajettu, ilmaantu kuin puskista..! Nyt se on päätetty, tuollanen on varattu ja kawan 600zetori, sekä hayabusa hylätty
062802jumpie_prv.gif

Vitsit että oli ihana pyörä!!
inlove.gif

Mahdollisesti ens vkolla suiza on tallissa..kunhan myyjä saa tingatun madalluksen tehtyä...
tounge.gif

Niin ja värihän oli just mun..eli hillitty musta..nam!

Hyvä valinta, omaan olen ollut ihka tyytyväinen, tosin mittarissa pari kymppiä enemmän.
Pitäisi varmaan loppuun ajettu lousku vaihtaa, ikäloppu romu (4kk)
tounge.gif

Sekö ihan kokomustako siis, ei tuo hopea/musta joka on kaunehin toki?
wink.gif

Ymmärtämättömät väittävät että se sinivalkoinen olisi nopein mutta se on vain optinen harha
smile_org.gif

Ensi vuodeksi on oranssi tulossa

On näille oma voorumikin toki

Velipoika laittoi tuommoisen keväällä, olen pari viikonloppua ajellut sillä. Ihan hauska laite, ei sportti mutta yllättävän hyvin silläkin kerkiää, ja tilojen puolesta paljon parempi kuin ihan kyykky. Hyvät jarrut. Vain satula kaipaisi jotain että olisi enemmän paria ahterini kanssa, mutta muuten jopa aika oivallinen matkapyörä. Banditin tekniikalla lienee myös kohtalainen ikiliikkuja.

Hyvä valinta, omaan olen ollut ihka tyytyväinen, tosin mittarissa pari kymppiä enemmän.
Pitäisi varmaan loppuun ajettu lousku vaihtaa, ikäloppu romu (4kk)
tounge.gif

Sekö ihan kokomustako siis, ei tuo hopea/musta joka on kaunehin toki?  
wink.gif

Ymmärtämättömät väittävät että se sinivalkoinen olisi nopein mutta se on vain optinen harha  
smile_org.gif

Ensi vuodeksi on oranssi tulossa

On näille oma voorumikin toki
Nätti tuo oranssikin
inlove.gif
tounge.gif
mutjoo, miun mussukkani on ihan kokomusta, enkä siihen mitään ylimäärästä haluakaan, se on kaaaunis...ikävä vaan on jo, kunpa sais sen jo pian...!
062802moto_prv.gif

Back