Tervehdys Suomen syksystä.
Tuli taas tänään tehtyä syksyn viimeinen pikku lenkki. Näitä viimeisiä lenkkejä on tänä syksynä piisannut, ja tämänpäiväinen oli järjestyksessään varmaan 17.
550 km mukavan vaihtelevassa syyssäässä: Reipasta tuulta, välillä vesisadetta, lämpöä 6-10 asteen vaiheilla.
Kerrassaan mukava kurvailla, kun ei tule hiki. Lämmintä alla, kahvan ja ahterinlämmittimet päällä , pleksiä vähän ylemmäs. – On näillä matkalullilla puolensa !
Eräs asia häiritsi pimeän tultua ja varsinkin sateessa: LT:n pitkien valojen sininen merkkivalo sokaisee, ja heijastuu pleksistä tosi pahasti kuskin silmään. Cruisen valo ei paljoa kirkkaudessa häviä. Ja jos tankki alkaa olla tyhjä, on räikeitä valoja, kuin Pattayan yössä. Olisivat saaneet nämä Ah-Gunterit siirtää tuon häikäisevän valotehon varsinaiseen valonheittimen kohdalla olevaan keksintöön Sen pitäisi ilmeisesti olla ajovalo p.
Yksi konsti ensihätiin oli nostaa pää takakenoon, Kypärän leukaa suojaava osa peittää suoran häikäisyn. Onneksi pimeässä ei näy kauas. Voisivat kanssakulkijat paheksua nokka pystyssä kulkevaa.
Pitkien esipuheiden jälkeen: Onko kukaan muu, lähinnä LT:llä ajava kokenut näitä merkkivaloja häiritseviksi, ja jos on, kuinka olette ongelman ratkaisseet? Teipinpala tuli ensimmäisenä mieleen teknisesti lahjattomalle.
Tuli taas tänään tehtyä syksyn viimeinen pikku lenkki. Näitä viimeisiä lenkkejä on tänä syksynä piisannut, ja tämänpäiväinen oli järjestyksessään varmaan 17.
550 km mukavan vaihtelevassa syyssäässä: Reipasta tuulta, välillä vesisadetta, lämpöä 6-10 asteen vaiheilla.
Kerrassaan mukava kurvailla, kun ei tule hiki. Lämmintä alla, kahvan ja ahterinlämmittimet päällä , pleksiä vähän ylemmäs. – On näillä matkalullilla puolensa !
Eräs asia häiritsi pimeän tultua ja varsinkin sateessa: LT:n pitkien valojen sininen merkkivalo sokaisee, ja heijastuu pleksistä tosi pahasti kuskin silmään. Cruisen valo ei paljoa kirkkaudessa häviä. Ja jos tankki alkaa olla tyhjä, on räikeitä valoja, kuin Pattayan yössä. Olisivat saaneet nämä Ah-Gunterit siirtää tuon häikäisevän valotehon varsinaiseen valonheittimen kohdalla olevaan keksintöön Sen pitäisi ilmeisesti olla ajovalo p.
Yksi konsti ensihätiin oli nostaa pää takakenoon, Kypärän leukaa suojaava osa peittää suoran häikäisyn. Onneksi pimeässä ei näy kauas. Voisivat kanssakulkijat paheksua nokka pystyssä kulkevaa.
Pitkien esipuheiden jälkeen: Onko kukaan muu, lähinnä LT:llä ajava kokenut näitä merkkivaloja häiritseviksi, ja jos on, kuinka olette ongelman ratkaisseet? Teipinpala tuli ensimmäisenä mieleen teknisesti lahjattomalle.