Hakusessa 749 tai 999

Sledgehammer

New member
Pitää nyt tännekin postata, että hakusessa olisi halpa vesikoneinen kyykky projektiaihioksi. Mieluiten 749/999, mutta jos sellaista ei sopivasti osu kohdale, niin 748 tai 916 käy myös. tarkoituksena olisi askarrella pikinmiten tuollainen fillari liikenteeseen 1000DS koneella. Jos ja kun sopiva löytyy, niin eiköhän tämä postaus muutu samalla projektikertomukseksi ;) Viime kesän lopulla ajelin tämmöisellä sekasikiöllä, mutta nälkä kasvaa syödessä. Kyllä mä haluan tuon koneen kunnon runkoon.
frankensport1000.jpg

Oon tuosta tarjonnu kolme rahaa, mutta ei tainnut kelvata. Musta ihan ok summa moposta, joka on kappaleina talissa, ei oo ajokunnossa ja en nyt oo ihan varma, onko kilpi palautettu. Oli myös kaksikilpinen, tarinan mukaan katunut paikaltaan. Siinä oli muitakin pieniä puutteita ja vähän huollettavaa. Vastapainoksi oli kyllä ihan hyviäkin juttuja, kuten termignonin takapönttö. Ruotsista on kuitenkin saanut 4000-5000e rahaan puolet vähemmän ajettua ja hyvin varusteltua vastaavaa. Verot ei tommoseen oo juuri mitään. Täytyy tässä seurata markkinoita.

Tässäkin olis ihan mielenkiintoinen aihio.

http://www.blocket.se/malmo/Ducati_749_desmocidici_65051128.htm?ca=11&w=3

Eikä tommonen 748 enää paljoa maksaisi, mutta siihen tarttis sitten jo viritellä vähän uudempaa katetta.
http://www.blocket.se/kalmar/Ducati_748_65858914.htm?ca=11&w=3

Viimeksi muokattu:
Vaarallisia tälläiset topicit, huomaan googlettavani 996:sta ja miettien mitähän sillä tekisi :)

Joo. On vaaralista ja tietää rahanmenoa :D Mulla on onneksi valmiina kone, microtechin säädettävä ecu ja pakosarjat nappaan nykyisestä frankensportista. :D

Mulla ois tollaseen projektiin 1000ds kone, johon pitäis vaihtaa kampiakselin laakerit. Ajettu 38000km, muuten hienosti toimiva mutta just sen verran väljyyttä laakereissa, että halkaisee laturin kopan.

Mulla ois tollaseen projektiin 1000ds kone, johon pitäis vaihtaa kampiakselin laakerit. Ajettu 38000km, muuten hienosti toimiva mutta just sen verran väljyyttä laakereissa, että halkaisee laturin kopan.
Tuommosen kun avaa ja alkaa syynäilemään vähän paikkoja, ei takuulla jää remppa laakereihin. Lopulta tehdään kannet kun ohjurit on väljät. Siinä samalla vaihtuu tietty venat suurempiin ja josko sitä vähän porttaisikin. Sitten kymmenen muuta kohtaa, jotka rempataan varoiksi ja kas siinä meillä onkin 2000e kone käpälässä :D

Jep,
Tarkoitus oli rempata kone ja samalla jotain porttaushommaa ym. lisätehojen houkuttelemiseksi. Ei vaan aikaa ole tällä hetkellä moiseen. Tarjouksia voi laittaa yv: nä. En ole tätä missään muualla vielä ilmotellut, pitäis vähäsen päästä ylimääräisestä rojusta eroon.

Back