• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hälärit

Itselläni käytössä Laserline 860, asiallinen vehje, ei paljon tarvitse mopoa heilutella niin alkaa huutamaan niin ***keleesti, turhia hälytyksiäkään ei juuri ole tullut. Tosin oman häsläyksen takia varsinkin aluksi vehje huusi usein kun ei ollut tottunut häläriin pyörässä.

Itselleni laitteen asensi MR-Power, teki hyvää työtä. Vehje tiputtaa vakuutusmaksuja -10% ainakin Sammossa, eli käytännössä häläri on ilmainen.

Suosittelen.

Itelläni ei oo muuta kun Zenan jarrulevylukko, joka on varustettu hälärillä. Huutaa niin maan perhanasti n.100db.

On toiminut moitteettomasti, tosin pyörää ei ole koitettu varastaa mut ite oon testannu sitä muutamaan otteeseen.

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (timon @ Heinä. 03 2002,11:52)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Itelläni ei oo muuta kun Zenan jarrulevylukko, joka on varustettu hälärillä. Huutaa niin maan perhanasti n.100db.

On toiminut moitteettomasti, tosin pyörää ei ole koitettu varastaa mut ite oon testannu sitä muutamaan otteeseen.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Paljonkos tuollaisesta lukosta muuten köyhtyy?

Ittellä on Spyball ja se on toiminu ihan jees
exclamation.gif

Se on se "kallein malli"
tounge.gif
ja oon huomannu et se on tänä kesänä hälyttäny pari kertaa eli pitäny "räplääjät" loitolla
smile.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (NesteHukka @ Heinä. 03 2002,12:05)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Paljonkos tuollaisesta lukosta muuten köyhtyy?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Itselläni Xena XM9 levyjarrulukko jossa on todella herkkä hälytin. Hinta oli n. 350 mk. Ja vakuutusyhtiöidenkin pitäisi antaa alennusta jos on käytössä näitä Xena lukkoja. Suosittelen!

Mitähän oisin tuosta köyhtyny jotain 400mk eli noin 68 €. Ei mun mielestä paha hinta sille et oma silmäterä pysyy pihassa
biggrin.gif

Itellä Laserlinen 861 häly ja toimii hyvin. Ei turhia hälytyksiä mutta muutaman kerran ite testannu ku ei muista ottaa sitä pois päältä. Selkeät ohjeet asentaa vaikka hälytin itse, mikäli kolvi pysyy kädessä ja yleismittaria osaa käyttää. Ja mikäli vielä löytyy pyörän sähkökaavio niin jo on helppo asentaa.
biggrin.gif

Minkä hintanen tommonen laserline on? Ei ole osunu hinta ikuna silmään.

Itselläni Xena XM9 levyjarrulukko jossa on todella herkkä hälytin. Hinta oli n. 350 mk. Ja vakuutusyhtiöidenkin pitäisi antaa alennusta jos on käytössä näitä Xena lukkoja. Suosittelen!
Vaan kun ei anna; Xena:t eivät ole saaneet edes VAT:n hyväksyntää. Se kertoneen jo jotain murtolujuudesta / laadusta.
confused_orig.gif

Vaan kun ei anna; Xena:t eivät ole saaneet edes VAT:n hyväksyntää. Se kertoneen jo jotain murtolujuudesta / laadusta.  
confused_orig.gif
No eipä tätä laitetta ole edes ko. instanssissa testattu. Hälyttimien kohdalla tarvitaan niin perinteisesti toimiva halytin, ja lisäksi samasta laitteesta löytyvä käynnistyksenesto, jotta tuote voitaisiin "VAT-hyväksyä."

Näin Pohjolan täti minua ainakin valisti.

Olihan noita ainakin aikaisemmin myös VAT-hyväksyttyjä, mekaanisia lukkoja joksi Xenakin pitäisi lukea vaikka vinkuukin, mutta kun ei sisällä sähköistä ajonestopiiriä
confused_orig.gif

:peukutpystyyn:Laserline 862 on muuten hyvä hälytin,mutta
ohjeet on SURKEAT  
mad.gif
 Itsellä on kokemusta tuosta
hälystä!Piti ottaa maahantuojaan yhteyttä,että sai suomenkieliset ASENNUS JA KÄYTTÖOHJEET.Eikä senkään jälkeen asetaminen ollut helppoa.Soitin jälleen maahantuojalle
ja pyysin neuvoja.Ei osannut neuvoa.käski soittaa tekniseeen
tukeen.Sieltä selvisi että ohjeissa on VIRHE!  
mad.gif

Tällä hetkellä hälytin toimii muuten mutta luvattu sivujalan
hälytys EI TOIMI!

Itseänikin jonkun hälyn hankinta kiinnostaisi. Kuinkas on noitten erimerkkisten hälyjen aktivoinnin/deaktivoinnin laita? Eli pystyykö laittamaan mopolle suojahupun ja ja sitten aktivoimaan hälyn? Tai ottamaan avaimet esimerkiksi takalaukulle aktivoimatta hälyä? Olen ollut ymmärtävinäni, että joissakin hälyissä (olisko Defa?) on esmes virtalukon ympärille laitettava antenni, joka bongaa muutaman sentin etäisyydellä olevan avaimenperäkapulan. Siitä seuraa käytännön ongelmia, kun häly menee päälle jos avaimet eivät ole virtalukossa.

Entäs kokemuksia GSM-virityksistä eri hälyille? Nythän noita kuukausimaksuttomia liittymiä saa, joten vois ostaa vanhan gesmin muutamalla kympillä ja...

Defassa on tuo transu ja toiminta juurikin kuvailemasi kaltaista kikkailua
confused_orig.gif
Laserline ja Spyball nyt ainakin ovat radiokauko-ohjattavia mp-hälyjä ja tietty myös autohälärin voi virittää mopoon kiinni, kuten esim. allekirjoittaneellakin on auto-Defa
wink.gif

Tuo gesmi lisähälykin löytyy joistakin mp-hälyistä, mutta sitten tulee ongelma sen sim-kortin kanssa
confused_orig.gif
Kaiken maailman PrePaid-liittymät eivät ole voimassa kovin pitkää aikaa, olisiko vuosi tms. jonka jälkeen kortti kuoleentuu automaattisesti
confused_orig.gif

Mulla Gemel e587 ja alun häsläysten jälkeen on toiminut hyvin
wink.gif
pitää räplääjät ja roikkujat loitolla
tounge.gif

Moi!

Mulla on Spyball Bemarissa ja alkukesän kokemuksista pelkkää hyvää sanottavaa. Yhden mustalaispojan pelästytti oikein kunnolla, kun kävi liian kuumana pyöräni ympärillä. Alfalinen asentaja yhdisti myös takalaukun hälyttimeen, joten huutaa jos joku käy sielläkin. Ainoa asia, minkä olisi voinut totetuuaa toisin, on että käynnistyksessä joutuu painamaan uudestaan hälyn pois, jos ei starttaa 60s:n sisään
blush.gif
. Sampo hyvittää -10 % vakuutuksesta, hyvä niin!

Kawaan asennettiin uutena Defa ja täysin tyytyväinen oon laitteeseen ollu. Erittäin helppo käyttää. Vääriä hälytyksiä ei oo tullut. Kerran pikkupojat huomas et on häly kun hieman mopoon koskivat.
biggrin.gif

Back