Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota voi jo sanoa aika halvaksi, samoissa hinnoissa pyörivät yleensä vieläkin -80 luvun loppupuolen vastaavat.Minkä hintainen on halpa? Tässä olisi matkapyörä minun mieleen...
BMW
Itse ostettiin talliin Honda VFR 800 vtec 02 - 09Tarkoutuksenani olisi vaihtaa customi halpaan matkapyörään. Onko Suzuki GSX750F ihan hullu ajatus ? Onko se matkapyörä ja meneekö se kaksi päällä ? Niitä ainakin tuntuisi olevan hyvin tarjolla ja edullisesti.Kommenttia kiitos![]()
Kaverilla edeltäjä, xj900, ja on vähän pirun onnellinen kaveri, joten en usko että mitenkään huono pyörä, vähän lötkö alustaltaan, mutta eiköhän nuo uudemmat ole ihan nappiin jo.No joo , kyllä toi VFR on aina himoittanut, mutta onkohan se vähän ylihinnoiteltu. Sillä ilmeisesti menee aika mukavasti mutkapätkääkin. Jos hakee tällaista "kevyttä" matkapyörää, niin mitä mieltä olette Diversion 900:sta ?
Itsellä ollu 4 eri VFR:ää ja kaikki moli loistavia mopottimia. Ajettu matkaa ja nurkkaa, kaks päällä ja kaikilla laukuilla ym. Loistavia pelejä mallit ollu 750:Ä -90, -92 ja -95 ja 800 Fi mallia -00. Kaikissa testeissä haukuttu bensarosvoiks, mutte saanu omiani viemään matkallakaan kun n. 5,5 l/100 kmNo joo , kyllä toi VFR on aina himoittanut, mutta onkohan se vähän ylihinnoiteltu. Sillä ilmeisesti menee aika mukavasti mutkapätkääkin. Jos hakee tällaista "kevyttä" matkapyörää, niin mitä mieltä olette Diversion 900:sta ?
Hyvin, viisaasti ja lyhyesti sanottu.Ja sitten vaan valitset itseäsi eniten miellyttävän pannarin.
Tapa se on toikin myydä; nostaa hintaa "julkisesti". Taitaa olla ostajaehdokkaita liiankin kanssaHalpa ja hyvä matkapyörä on mulla myynnissä...
Honda pan european 1100. Riittää potku, eikä tarvi korjata joka viikko.
http://www.nettimoto.com/honda/st/898226
![]()
varma kevään merkki mopojen hinnat nousee...Tapa se on toikin myydä; nostaa hintaa "julkisesti". Taitaa olla ostajaehdokkaita liiankin kanssaHalpa ja hyvä matkapyörä on mulla myynnissä...
Honda pan european 1100. Riittää potku, eikä tarvi korjata joka viikko.
http://www.nettimoto.com/honda/st/898226
![]()
![]()
suht edullisesti ja ihan OK matkapyöränä, viime kesän ajellut ja tyytyväineneikö Bandittia saa aika edullisesti. Ei ole mitään kokemusta pyörästä mutta muistaisin niin.
+1suht edullisesti ja ihan OK matkapyöränä, viime kesän ajellut ja tyytyväineneikö Bandittia saa aika edullisesti. Ei ole mitään kokemusta pyörästä mutta muistaisin niin.