Halvat kamerat mp käyttöön

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Askemux

New member
Onko kellään kokemusta MD80 mini Dv kamerasta. Olis Ebayn kautta halpa ja pieni kamera ajojen kuvaamiseen. Ei vielä viittis laittaa enempää rahaa GoProhon tai muihin kalliimpiin kameroihin.

Jos nyt ei mitään hienoa elokuvaa tee niin menee mainiosti.

Mitä maksaa e-bayssa? Suomestakin saa 77e.

No tolla hintaa voi kyllä kokeilla vaikka olis paskakin  
smile_org.gif

Ei siinä AEE:n kamerassa ihan kauhean huono laatu näytä olevan - tuubi
Itse ostin tollasen reilun kympin kameran ja en kyllä suosittele, osta vaikka kaljaa mielummin silläkin rahalla
033102beer_1_prv.gif

Ostamassani halpis versiossa on painokytkimet kun taas tuossa paremmassa versiossa on liukukytkimet.

Itse ostin tollasen reilun kympin kameran ja en kyllä suosittele, osta vaikka kaljaa mielummin silläkin rahalla
033102beer_1_prv.gif

Ostamassani halpis versiossa on painokytkimet kun taas tuossa paremmassa versiossa on liukukytkimet.
Halpis versiolla kuvattua pätkää löytyy kans tuubista kun laittaa haku sanaks mini dv d001.

Onko sulla -JuhaK- noin hyvää kuvaa vai huonompaa?
Näyttäis tärinästä ainakin aaltoilevan kuva.

033102beer_1_prv.gif

Halpis versiolla kuvattua pätkää löytyy kans tuubista kun laittaa haku sanaks mini dv d001.

Onko sulla -JuhaK- noin hyvää kuvaa vai huonompaa?
Näyttäis tärinästä ainakin aaltoilevan kuva.
Aika lähellä tätä laatua. Tänään testasin ensimmäistä kertaa ulkona ja saa sillä näköjään ihan kelvollista. Sisätiloissa laatu on sitten reippaasti heikompi huonomman valaistuksen takia. Eli ei toi nyt 10e kameraksi niin paha ollutkaan
smile_org.gif

Ihan kelvolliselta näytti kuvanlaatu youtubesta. Tuohon hintaan taidan pistää tilaukseen. Ebaysta näyttäisi Buy it now hinnaksi 13euroa postikuluineen.

Onko tästä mitään kokemuksia kenelläkään? ==> Kamera

Aika passelin kokoiselta näyttää jos heittäisi tuon etsimen mäkeen. Ja onhan se sentään "Ammattilaisen kypäräkamera"  
062802moto_prv.gif

Edith: näköjään toinenkin kypärä kamera samassa liikkeessä.

Halpoihin kameroihin saa olla pattereita repullinen mukana. Akku systeemille tulee tietty vähän enemmän hintaa, mutta eipä tarvii pattereitten kanssa pelleillä.
Kotimaasta näyttäisi löytyvän peruskameraa hintaan 99€, jossa sisäänrakennettu LiIon akku. Akku kestää n.90min nauhoituksen.

Laitoin kaksi kameraa tilaukseen, toisen itselle ja toisen veljelle. Pistän infoa sitten kun saapuvat, että onko millasta rojua.

Mä lähtisin ehkäpä ostamaan tällaisen, sillä alle satanenhan on vielä halpaa, onhan?

Tuo vaikuttaa (kuvaamisesta käytännöllisesti katsoen mitään tietämättömän mielestä) speksien valossa hyvältä ja Sony myy aina paremmin kuin ilman Sonya, eikö?

Back