• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Halvimmat kokoputkistot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ÖÖ.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ÖÖ.

New member
Mikäs mahtaa olla halvin kokoputkisto ja mistä semmosia saa? Arrowin rööri taitaa olla halvin mitä olen ite bandittiin löytänyt n. 500 € ilman äänenvaimenninta. Eihän noissa Yoshin ja Akran putkissakaan tule änäriä mukana, vai?

edit: Joo pitää ottaa se silmäkäteen enneku kirjottelee tuleehan niissä änärit mukana.

Jos haluaa halvalla saada niin ei taida kannattaa Suomen maalta tehopillejä ostaa. Ambi Bikessa nahkahousumaassa on hyvä valikoima ja kokoputkistojen hinnat öpaut viidestä huntista ylöspäin. Halvimpia merkkejä esim. Sebring ja Shark.
Sieltä saa muuten Termignonin pönttöjä aika sopivaan hintaan. Omaan kyselin mutta kuulemma toimitukset kestää kun saatavuustietoja ei ole... Uudempiin vissiin tulee nopeammin. Pololta saa kans joitakin kokoputkia ja ainakin Akran hinta Suomeen verrattuna on vähintäänkin edukas.

Kunhan nuo putkistot saadaan vihdoin shoppiin, niin vaihtoehdot kotimaasta lisääntyy kummasti..
wink.gif

Laita kuukeliin hakusanaksi BDE-Hindle ja voit löytää parhaan tehon ja väännön tuovan viriputken pyörääsi...
Maahantuonti on vaan hankalaa ja hidasta... valmistaja on kanadalainen??? vissiin...??

Oulussa SpareWheel lupautui minulle hommaan hormin, kun oikeen pyysin ja netinkautta olisin saanut ittekkin...
Edullinen ja kevyt/tehokas..

bowdown.gif

hindlen putket todistetusti toimii. olen itsekin sellaista kaavaillut kun vain rahat riittäisivät kaikkeen
biggrin.gif

Hindlelle ääni täältäkin. Pelkällä putken vaihdolla (+ kaverin tekemä vaimennin) saatiin ZZR 1100:seen yli 7 hp ja 6Nm lisää takarenkaalle.
062802moto_prv.gif

Joo bandittiin sai jo tukkosella sliparilla 13 hp lisää.

P.D.Q. Motorcycle Developments enklannissa näyttää myyvän noita hindlen putkia. £ 300 alku + £ 150 slipari = £ 450 = 673,45 €. Postit tietty päälle. Korjatkaa jos väärin. Kohtuu hinta näyttää olevan.

Back