• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hälytin bussiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jardze
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jardze

New member
Miitissä viikon luontoääni oli beep
biggrin.gif
Minkälaisia hälyttimiä busanistit käyttää ja millä kokemuksella?
062802moto_prv.gif

Spyball reilun viikon kokemuksella ja _asiallinen_ rävähtää jopa kaasun väännöstä (parkattuna ja hälläri viritettynä siis) .... siinä on ollut muutaman pikkupojan naama pitkänä kun on pärähtänyt kylmiä tyyppejä ottaessa.

En jättäis miinoittamatta Busaa sillä tuntuu olevan varsin haluttu ja herättää mielenkiintoa ..... ei tosin niin paljon kuin mun entinen HD ....nifs.

Meillä on Laserline, ollut reilun vuoden verran mopon hankinnasta asti, ja on toiminut ainakin tähän saakka. Ei ole hirmuisen herkkä piippaamaan, kun se on asennettu ei-niin-herkkä -asentoon. Ei hälyttele tyhjän päiten. Siinä on ajonestolaite; kun virran sammuttaa, ajonestolaite menee päälle, jos hälytintä ei kytke päälle. Sen huomaa kolmesta ärsyttävästä piippauksesta.

Mulla piippailee Defan Mc-Security. Asensin itse ihan bussekohtaisilla ohjeilla jotka sai maahantuojalta, ei ongelmia. Huonomuistisen häläri, kytkeytyy itekseen päälle kun moposta katkaisee sytkävirran eikä liikuta sitä 20 sekkaan. Hyvänä puolena tuon "automatiikan" lisäx pidän ettei ohjaimessa ole mitään nappeja tai paristoja, ko. avaimenperä-lirpuketta vain käytetään virtalukon ympärillä olevassa tunnistinrenkaassa. Tuo automaatti on myös huono puoli: tankatessa, pyörää pestessä ym pitää muistaa vilkuilla lediä ettei oo menny häläri päälle.

Itsellani on kiinni Meta M351 haly/ajonesto. Ihan hyvan oloinen peli, tosin valilla arsyttaa se piippailu kun ajonesto aktivoituu.

Ajattelin laittaa sellaisen Laserline 862:n.
Kertokaahan, paraspaikka laitteelle ja kumpi kannattee laittaa pysty vai vaaka-asennus malli???

Porukoilla näyttää olevan myös Spyballeja. Mistä ja millä hinnalla?
Onko kokemuksia Laserline 862 vastaan Spyball..
confused_orig.gif

Back