Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole,kysytty on....storm, allright?
kiitos!!!pitääpä pyytää kamu hoitamaan tilaus kun ossaa paremmin englantia.Red Racing Partsilla on 50 piikkiseen asti.
Kuulin että takalätkiä valmistetaan myös ALUMIINISTA!?.Mites se kestää?vaikuttaa aika pehmeeltä aineelta.Mistähän vois ostaa yammu FZR1000:seen isompaa ratasta taakse,vakio 47 ja 48 suurempaa ei ole löytynyt,49/50 ois hakusessa.eteen ei miel.pienempää,kokeiltu,alkaa ketjut vonkuu liukua vasten,varmaankin siihen ääneen tottuis ajan kanssa mut ...
Ei se nyt ihan tavallista alumiinia ole.Kuulin että takalätkiä valmistetaan myös ALUMIINISTA!?.Mites se kestää?vaikuttaa aika pehmeeltä aineelta.Mistähän vois ostaa yammu FZR1000:seen isompaa ratasta taakse,vakio 47 ja 48 suurempaa ei ole löytynyt,49/50 ois hakusessa.eteen ei miel.pienempää,kokeiltu,alkaa ketjut vonkuu liukua vasten,varmaankin siihen ääneen tottuis ajan kanssa mut ...
vaan millaista seosta?kesto?Miten se syttypyörä,voiko tässä mallissa edes vaihtaa/tai onko ollenkaa,en löydä koko härveliä Ronnies räj.kuvista.kuvista eikä ainaskaa factory myy niitäEi se nyt ihan tavallista alumiinia ole.Kuulin että takalätkiä valmistetaan myös ALUMIINISTA!?.Mites se kestää?vaikuttaa aika pehmeeltä aineelta.Mistähän vois ostaa yammu FZR1000:seen isompaa ratasta taakse,vakio 47 ja 48 suurempaa ei ole löytynyt,49/50 ois hakusessa.eteen ei miel.pienempää,kokeiltu,alkaa ketjut vonkuu liukua vasten,varmaankin siihen ääneen tottuis ajan kanssa mut ...
Kestoaika 2/3 teräksisestä... Enpä tiedä tuosta. No toisaalta, ei mulla olekaan kuin kaksi alumiinista takaratasta, ja niillä oon ajanut todella vähän. Olisiko jollain käytännön kokemusta tuosta kestämisestä?Rear sprockets are made of Ergal 7075 T6 by hardening treatment. They are very resistant, light and long lasting. Weight of ergal sprocket, compared to steel one, is less than 50%, and its duration is about 2/3 of the steel one.
Noin ainakin Redracing partsilla. Syttypyörä kannattaa tarkistaa jostan jälleenmyyjältä. Jos eri USA:ssa kuin EU:ssa niin silloin eri numerolla... simppeliä vai kuinka...
simppeliä on,eihän tässä fzr:ssä oo sellasta syttypyörää jonka vois vaihtaa se on joku kiintee juttu kuulema....no syttyboksi tai mikä oikeesti sanotaan on sama USA/EU malleissa joten sieltäkään ei ongelmia tiedossa,vaimennin,exuppi ja kaasutittimet työn alle eiköhän se siittä ja.Onks kellää kokemusta laser vaimentimesta?Rear sprockets are made of Ergal 7075 T6 by hardening treatment. They are very resistant, light and long lasting. Weight of ergal sprocket, compared to steel one, is less than 50%, and its duration is about 2/3 of the steel one.
Noin ainakin Redracing partsilla. Syttypyörä kannattaa tarkistaa jostan jälleenmyyjältä. Jos eri USA:ssa kuin EU:ssa niin silloin eri numerolla... simppeliä vai kuinka...
No vakiorattaista ei ainakaan ole. Tai normaaleista k/r paketeista yleensäkään.Taitaa suurin osa noista rattaista nykyään olla alumiinisia.
Mulla oli kesällä pikku fasussa alumiininen takaratas (tais olla joku 52 piikkinen)Taitaa suurin osa noista rattaista nykyään olla alumiinisia.
jep,harkinnassa vielä, tosin kävin katteleen autovaim. joissa 75mm huilu maksoivat 80-100e paikkeilla ja sitten pitäis olla 'nokka' vaim. päähän ettei vesi mee sisälle, Laser näköjään myy niitä myös 75mm kokoisia jotka vois hitsata,hintaa en tiedä.Nykyinen vaim. tuli maksaa 50e,nyt menis reilummin euroja.Mietin myös sitä tuleekohan liian äänekäs vaim. koska sais vain 2 sentin paksuisesti laitettua vaimenninvillaa huilun ympärille.Täällä paikallinen liike myis laser vaim.260e kun kyselin,sitä alkaa miettii kantsiiko enää alkaa ite tekemään,pääsis helpommalla ja toimiikohan tavallaan niin 'pitkä vaimennin' hyvin,oisko parempi 50mm putki ja 75mm huilu vaimmentimessa........Laserin HotCam on ollut kehuttu laitos... Voithan vielä muttaa sitä omaasi siten että koko matkalle tulee saman paksuinen kuin kollectorilta tulee...