• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hanx-ajoasut/SWEEP?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juvavi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

juvavi

New member
Moro

Tuosta SWEEPistä näytti olevankin käyttäjäkokemuksia jo aiemmin sivustoilla eikä nyt ainakaan kovin huonoksi haukuttu. HANXilla on myös varsin edullisen oloinen hintapolitiikka. Onko HANXista kokemuksia jos ajatellaan matka-ajoa esim. Pohjois-Norjan kylmässä vesisateessa. Lähinnä tuo istuvuus, hengittävyys ja ennenkaikkea vedenpitävyys?

Suurin plussa Hanxille on palvelutaso. Käyt Oravikoskella niin saat puvun mittojen mukaan jos hyllyssä ei ole just sopivaa.
Vaimo sai sieltä täydellisesti istuvan ajopuvun kun muiden valmistajien malleista ei löytynyt sopivaa mallia.

Vaimolla takki laski vettä läpi saumasta, mutta hoitui takuukorjauksessa.

Mulla ei oo kokemuksia kuin HANXin housuista, mutta hyväthän nuo ovat, vesi ei vielä ole 2 ajokauden aikana sisään tullut ja lämmintäkin on pidellyt.

Eikös tuo HANX ole kulkenut aiemmin nimellä YOKO, joten eiköhän siinä kokemusta taustalla ole näiden varusteiden valmistuksesta

Eikös tuo HANX ole kulkenut aiemmin nimellä YOKO, joten eiköhän siinä kokemusta taustalla ole näiden varusteiden valmistuksesta
Yoko taidetaan tuntea nykyään nimellä Scott, jos en ihan hirveän väärässä ole. Hanx on aina ollut Hanx. Itsellä on sieltä yksi takki ja yhdet housut ja ainakin kylmällä kelillä niillä pärjää.

Kyllä Sweepiltäkin saa ainakin nahkat mittojen mukaan teetettynä. Tosin niistä joutuu maksamaan pikkuisen lisää mutta saa ainakin juuri itselle sopivat.

Yoko taidetaan tuntea nykyään nimellä Scott, jos en ihan hirveän väärässä ole. Hanx on aina ollut Hanx. Itsellä on sieltä yksi takki ja yhdet housut ja ainakin kylmällä kelillä niillä pärjää.
Niinkö... Mulle kun myytiin nuo housut aikanaan niin mielestäni se myyjä mainitsi, että YOKO kun meni kupit nurin, niin sama kaveri perusti uuden firman ja se valmistaa nyt HANXia ja piti siinä mielessä "varmana valintana" kun osaaminen löytyy.

No tässä tapauksessa mulla on varaa antaa periksi
wink.gif
. Mutta että SCOTT... Perskele, olo on hiukan epävarma, mutta eikös tuo YOKO ollut kotimainen?

Edit: Vaikuttaa siltä että olen TODELLA väärässä
biggrin.gif
Tuolta löytyi vielä Yokon tuotteita... Tai sitten sotken nyt Yokon ja jonkun muun...

Kyllähän tuo Yoko on nykyisin Scott . Ollut jo vähintään vuoden päivät . . .

Ja tervehdys vaan kaikille, uusi käyttäjä esittäytyy  
033102beer_1_prv.gif

Niinkö... Mulle kun myytiin nuo housut aikanaan niin mielestäni se myyjä mainitsi, että YOKO kun meni kupit nurin, niin sama kaveri perusti uuden firman ja se valmistaa nyt HANXia ja piti siinä mielessä "varmana valintana" kun osaaminen löytyy.

No tässä tapauksessa mulla on varaa antaa periksi
wink.gif
. Mutta että SCOTT... Perskele, olo on hiukan epävarma, mutta eikös tuo YOKO ollut kotimainen?[/QUOTE]

Joo Raatikaisen Hanski aloitteli "Yoko Teamissa" Forssassa ja perusti aikanaan HANXin. Yoko "tuotemerkkinä" on päätynyt Scottille. Tuotemerkillä ja laadullahan ei välttämättä ole mitään tekoa keskenään, vaan sillä joka istuu ompelukoneen takana ja mitä materiaaleja masiina surraa. Eihän sekään, että puhelimessa lukee Nokia tarkoita aina sitä, että se olisi hyvä!
Tietysti suunnittelullakin on lusikkansa sopassa......

Joo Raatikaisen Hanski aloitteli "Yoko Teamissa" Forssassa ja perusti aikanaan HANXin. Yoko "tuotemerkkinä" on päätynyt Scottille. Tuotemerkillä ja laadullahan ei välttämättä ole mitään tekoa keskenään, vaan sillä joka istuu ompelukoneen takana ja mitä materiaaleja masiina surraa. Eihän sekään, että puhelimessa lukee Nokia tarkoita aina sitä, että se olisi hyvä!
Tietysti suunnittelullakin on lusikkansa sopassa......
KIITOS!
062802jumpie_prv.gif

Jotain tuollaista pyöri päässä, mutta hienoa että jollain oli faktaa tarjolla.

Back