• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hanx Royal-nahkatakki?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kostiDG-P
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kävin ite ostamassa hanx bristol kaksiosaisen puvun. Istui omaan ruhooni parhaiten liikkeen takeista. Kannattaa mennä käymään riihimäellä tai mäntsälässä, riippuen kumpi lähempänä, sovittamalla se sopiva löytyy... Ajokokemuksia en vielä ole kerinny yllättävän talven johdosta kartuttamaan...
biggrin.gif

Onko kellään kokemusta Hanx:n nahka kamppeista? ja varsinkin tosta Royal-takista

Hanx Royal-takki
Ostin viime kesänä ton Strikeryn ja se oli positiivinen yllätys. Nahka on paksua ja takin sisällä oli jonkinmoiset suojatkin. Takki on mukava päällä ja se toimii ainakin mulla cruisailu-tyyppisessä ajossa johon sitä markkinoidaan.
Mitens toi tuuletus, oliko miellyttävä lämpimillä keleillä?

Vähemmän tuo hiostaa ku tekstiilikamat. Tuuletus toimii avaamalla vetskaria
tounge.gif

Mun mielestä ainakin (itsellä on) hintaansa nähden hyvälaatuinen takki.

Nahan laadussa ei paljoa häviä esim. Daineselle, jotka on huomattavasti kalliimpia (oma toinen takki Dainese Luce).

Suojat on kovat ja kaiketi ihan hyvät, suojaavuudesta ei onneksi vielä ole käytännön kokemuksia  
lookaround_orig.gif
mutta veikkaisin että ns. huippuluokan takeissa (Dainese, Alpinestars, Spyke, Spidi, yms) jotka maksaa noin 2x enemmän on paremmat suojat (ainakin kooltaan isommat
smile_org.gif
).

Takin saa selässä olevalla vetoketjulla kiinni hanx:n nahkahousuihin, esim tene, yhdistelmä toimii tosi hyvin omasta mielestä.

edit: olen ollut tyytyväinen hankintaan

Mulla kans toi royal takki ja tyytyväinen oon yhden kesän kokemuksella :)kun vaan pääsis pian taas
062802moto_prv.gif

Kerta Hanxin takeista höpistään niin kellään kokemusta Tene-takista ? Hinta ei mahdottoman kallis mutta mitenkähän tuo laatu...

Kerta Hanxin takeista höpistään niin kellään kokemusta Tene-takista ? Hinta ei mahdottoman kallis mutta mitenkähän tuo laatu...
Nyt kolmas kesä lähtee Tenellä. Ei ole venynyt, hajonnut tai liiemmin kulunut mistään. Nähnyt sadetta ja kuivaa. Rasvaa olen tarjonnut ja hyvin on toiminut. Itsellä lienee "vanha" malli, sillä uudessa näyttäisi olevan verkkovuori, omassani on silkkinen.

Loisto ostos ainakin omalla kohdallani.

Back