Hanxin puku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja solifer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

solifer

MotOrg ry
Onko kenelläkään kokemuksia Hanxin Dayton puvusta.
Olisi mukava kuulla,että jos puku on hyvä niin on turha maksaa yli tuplaten,jos saa hyvän pienemmälläkin rahalla.
blush.gif

Onko joku muu minun kanssa samaa mieltä, että Hanxin puvut on rumia "pusseja" tai sit kopioita toisen merkin tuotteista?

Onko joku muu minun kanssa samaa mieltä, että Hanxin puvut on rumia "pusseja" tai sit kopioita toisen merkin tuotteista?
yhdyn edelliseen
Käy kokeilemassa päällesi esim. dainesen pukua (kokeile jotain kalliimpaa) ja vertaa sitä vaikka tohon hanx:in pukuun tulet tod. näköisesti huomaaman suurimman eron istuvuuden! Itse ostin daineselta takin koska yksinkertaisesti muiden takit ei enää mielyttänyt tuota kokeiltuani. Makso enemmän tosin mutta eipä ole kaduttanut todella hyvä takki päällä. Ja suosittelen katsomaan kyseisen topikin http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=71855

Itse ostin nahkapuvun tuolta Hanxilta siksi että se oli ainoa jossa oli valmiina sopivan mittaiset lahkeet ja hihat, kun omaan melko pitkät "raajat". Totta kyllä että esim. Richan ja muiden tunnetumpien merkkien puvuissa on vuoret mukavammat, mutta 350eurolla syystarjouksesta hintalaatusuhde mielestäni kohdallaan.

Ainoa mikä vähän temppuilee on housujen vetoketju mutta ei vielä häiritsevän paljon. Hanxin tekstiilitakista vaihtoivat ketjun hihansuuhun takuuseen kun se reistaili, ja homma tapahtui odotellessa.

Back