Harley-Davidson 2009 mallit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maRk1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
se on kai vähän niinkuin naisten värkki, luonnossa upea laitos mutta kuvissa ei niinkään kaunis...
biggrin.gif

Noi lepakkopleksit on kamalia ja ikävä kyllä Kawakin niitä nyt apinoi...Ei sellaista pyröää mulle.
Tai tietty otan jos joku ilmatteeks...
Mut paljolti samoilla linjoilla Meanstreaksterin kans...
Sen pitää olla pitkä ja matala ja kissamainen ;)
Harrit kyl kiinnostaa, mut niin Indianitkin ;)
Trikekään ei olis paha...

Mut paljolti samoilla linjoilla Meanstreaksterin kans...
Sen pitää olla pitkä ja matala ja kissamainen ;)
Harrit kyl kiinnostaa, mut niin Indianitkin ;)
V Rod Muscle kiinnostaa noista uusista Harrikoista aika kympillä, mutta skippaan tämän ensimmäisen vuosikerran suosiolla. Juuri tänään aamulla laitoin Striikkiin uudet meteliputket, joten eiköhän tässä jatketa vanhalla kalustolla vielä ainakin vuoden verran. Ehkä sitten vuonna 2010 voisi Musclen investoida. Mua ei Indian kiinnosta, mutta Näillä on mallistossaan varsin mielenkiintoisia pyöriä. Esimerkiksi tämä on siisti: Victory Hammer

Siistipä hyvinkin ;)
Victoryhan on se pyörä jonka ohjelmistoon kuuluu "kasaa itse"
Eli sivuilta näkee mitä on tarjolla ja siitä sitten vaan valikoitsemaan minkälaiseksi omansa haluaa..Osio osiolta.
Onkos tämä sulle tuttu...vaikka yäk...se on Honda ;)
http://tinyurl.com/6dbnxp

Honda Rune on ihan siisti omalla tavallaan, mutta en hankkisi talliini tuollaista "Judge Dredd" prätkää. Honda VTX mallia F on siistimpi...Klik! Low and Mean...

Oikeasti olis mukava olla rikas ja voida keräillä pyöriä...
Tai ehkäpä siitä sitten menis se hauskuus, jos kaiken sais?
Mutta kyllä se Harrikkakin vielä pihaan ilmestyy, muodossa tai toisessa ;)

Joo kattelin tossa joku viikko taaksepäin noita uusia malleja ja mun mielestä kaikki oli aika hirveitä. Mulla on tallissa -08 VRSCDX ja ei tartte musclea mun odotella YÄK! No jokainen ajelee millä tykkää ja kauneus on omistajan mielipide.

Back