• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

harpmotor lappeenranta

factoryrider

New member
Onkos kenellä kunnollisia käytännön kokemuksia liikkeestä? Kaverilla derbin pyörä ja kyllä tuntuu siltä etteivät siellä huoltopuolella tee hommiaan kunnolla ku aina on jokin paskana heti huollon jälkee. Ite en oo liikkeestä ostanu ku ajohanskat ja asiakas palvelu tuntuu toimivan hyvin
thumbs-up.gif

Minun mopo (ZZR 1100) kävi toissavuonna venttiilien säädössä + huolto (öljyt, tulpat, suodatin). Ei ongelmia ei valittamista huollon suhteen. Näin kävi minulla.

nyt tää menee tähän et kukaa ei uskalla sanoo enää mitään
biggrin.gif
sanottavaa löytyy koko kylän mopo ja piikki kuskeilta ainakin mutta niistä sen enempää puhumatta

Kyllähän sitä omia suoria kokemuksia kuluttajna edelleen uskaltaa kirjoittaa, kunhan ei ala herjaamaan ja pysyy totuudessa. Ainakin toivottavasti...
crazy.gif

Itsellä on tästä liikkeestä pari negatiivista kokemusta: Sen ainoan kerran kun olen renkaan liikkeessä ostanut&vaihdattanut, niin laittoivat väärän renkaan eteen (Diablo vs. Diablo Corsa). Huomasin vasta kotona (koska kuvio on noissa samanlainen) ja ajoin takaisin liikkeeseen (40km). Eivät oikein halunneet vaihtaa uutta tilalle kun renkaalla oli jo ajettu... No en alkanut siitä sitten enempää väittelemään, luovutin ja pidin sen Diablon ja en enää jatkossa edes harkitse ko. liikkeen huoltopalveluja (tein sitten mm. 24tkm ison huollon itse).
Toinen ikävä kokemus oli sitten kun yritin käydä vaihtamassa venttiilinsäätöpaloja. Heille ei kelpaa vanhat vaihdossa, olisi pitänyt ostaa toistakymmentä kappaletta uusia, hinta oli muistaakseni jotain 13-14 euroa kappale
omg.gif

Muutoin palvelu on pelannut ihan ok, olen ostellut sieltä lähinnä jotain Kawan alkuperäisosia. Sieltä tulee tekstari tai soitto kun tilattu tavara on saapunut, mikä on ihan kiva juttu.

Itsellä oli ongelmia uuden pyörän säilytyksen kanssa. Lupasivat katsoa pyörän perään, mutta paskat. Siinä se oli paalupaikalla oven edessä ja kuka vaan sai sen päällä kiipeillä. Joten joulukuussa sitten siirsin uuden moponi turvaan työpaikalleni kun ajamalla vielä sai vietyä. Tästä syystä huollan kikserin jossain muualla kyllä kun tuolla.

Huollot onnistuneet ihan ok, niissä ei mitään valittamista. Palvelu tuntuu vaan välillä olevan aika jäykkää. Takuuseen Z750 Kawaan vaihatin takaiskarilinkkujen laakerit kaikki ja toisella kerralla iskarin alapään laakerin. Ilmotusta ei tullu osista vaan ne vaihdettiin vasta huollon yhteydessä.

Eikä pientä öljynvaihto huoltoa saatu mahtumaan viikon sisään. Ymmärrän että kiirettä pitää ajokaudella ja kaikki haluais huollot heti ettei mene ajopäiviä hukkaan, mutta pientä joustoa sentään!

Eikös tuo olisi kannattanut tilata melkein heti? Tai itse en tiedä Lappeenrannassa yhtään liikettä jossa jonot olisivat keväällä lyhyemmät kuin kuukauden ja pyrin aina tilaamaan ajan mahdollisimman nopeasti. Ei ainakaan kovin järkevää tilata huoltoa silloin kun kilometrit tulevat täyteen.

Eilen 6tkm huolto tehty, ei ole valittamista. Olin itse paikalla kokoajan, joten seurasin että kaikki hommat tuli tehtyä mitä siihen huoltoon kuuluu.

Itsellä vain hyviä kokemuksia. Ensin vaihdatin eturenkaan, sain asennuksen kaupan päälle ja laitto onnistui heti odotellessa, vaikka oli kesäkuu. Talvella teetin huollon, hakivat kotoa ja toivat pyörän takas, hinta oli huollolla todella edullinen. Varusteita hommannut, pitänyt tilata, mutta aina tulee tekstiviesti kun tavara on tullut. Ja mukava asioida, ystävällinen palvelu.

Tuo tosiaan on hyvä juttu että tekstari tulee kun tavara on tullut, ei tarvitse käydä kyselemässä joka päivä että joko on tavara tullut.

Back