Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän ne yleensä tosiaan edellisenä vuonna julkastaan, mutta tätä juuri kaipasin. KiitosSuzuki julkistaa vuoden '07 malliston syyskuun 21. päivä.
10e vetoja että ei tule vielä 2007 "uutta" busaa..Eikös uus Busa taaskin tuu.....![]()
Toivotaan toivotaan...![]()
Sama vika rahikaisella......Mua vähän pelottaa jos uusi bussi tulee 2007. Melkein salaa toivon että se ei tulisi. Ei muuten mutta lompakon puolesta...
No, täytyyhän se 1900-luvun tekniikka sentään joskus päivittää 2000-luvulle.Sama vika rahikaisella......Mua vähän pelottaa jos uusi bussi tulee 2007. Melkein salaa toivon että se ei tulisi. Ei muuten mutta lompakon puolesta...
Eikös nelitahtikone ole keksitty jo 1800 luvullaNo, täytyyhän se 1900-luvun tekniikka sentään joskus päivittää 2000-luvulle.Sama vika rahikaisella......Mua vähän pelottaa jos uusi bussi tulee 2007. Melkein salaa toivon että se ei tulisi. Ei muuten mutta lompakon puolesta...![]()
Ei sen takia,en pysty täysin hyödyntämään edes tuota museo aikaista runkoteknologiaa. Jospa siihen uuteen tulisi lisää kuutioita ja vääntöä!! Ei katsos ole paluuta enää näihin alle litraisiin starttimoottoreihin.No, täytyyhän se 1900-luvun tekniikka sentään joskus päivittää 2000-luvulle.Sama vika rahikaisella......Mua vähän pelottaa jos uusi bussi tulee 2007. Melkein salaa toivon että se ei tulisi. Ei muuten mutta lompakon puolesta...![]()
Hmm... se on aivan sama minkä näköinen uudesta bussista tulisi, niin eräitten mielestä se on ihan perseestäVielä rumempi kun nykyinen malli, toivottavasti ei ole lopullinen tuote![]()