• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hayabusa - 2007 ? Onko tietoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kepparik4
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Photoshopattuja löytyy jo toistakymmentä varmaan ens vuoden, 2008 ja 2014 vuoden busista mut oikeeta saadaan varmaan odotella ens vuoden puolelle..

Olettaisi kyllä, että vuoden 2007 mallista tulisi tietoa jo tämän vuoden puolella...niinhän se on yleensä mennyt ?!.

Suzuki julkistaa vuoden '07 malliston syyskuun 21. päivä.
Kyllähän ne yleensä tosiaan edellisenä vuonna julkastaan, mutta tätä juuri kaipasin. Kiitos
thumbs-up.gif

Mua vähän pelottaa jos uusi bussi tulee 2007. Melkein salaa toivon että se ei tulisi. Ei muuten mutta lompakon puolesta...

Mua vähän pelottaa jos uusi bussi tulee 2007. Melkein salaa toivon että se ei tulisi. Ei muuten mutta lompakon puolesta...
Sama vika rahikaisella......
No, täytyyhän se 1900-luvun tekniikka sentään joskus päivittää 2000-luvulle.    
wink.gif
Ei sen takia,en pysty täysin hyödyntämään edes tuota museo aikaista runkoteknologiaa. Jospa siihen uuteen tulisi lisää kuutioita ja vääntöä!! Ei katsos ole paluuta enää näihin alle litraisiin starttimoottoreihin.

Ihan väliheittona,tähän

kuvaan
olen törmännyt jo muutamalla sivustolla....jättäköön nyt sitten jokainen omaan arvoonsa mikä kuvan alkuperä on..

Kovin vaikeaa on muotoilla tuon kokoluokan pyörä aerodynaamiseksi ja hienoksi. Isorivikone tekee siitä kuitenkin enemmän tai vähemmän lehmän näköisen. Bussi on kyllä saatanan ruma parkkiruudussa. Liikenteessä yli 60km/h vauhdissa, takakyttyrällä ja ilman laukkuja näyttää jopa ihan kohtuullisen hyvältä. No lehmä mikä lehmä, mutta matka-ajossa varmaankin erittäin mukava.

Sehän on ihan siitä kiinni mistä itse tykkää. Itse tykkään Bussin ulkonäöstä aivan älyttömästi ja esim. XX on rumilus. Tuo "uusi", feikki mikä feikki, on kuitenkin liikaa Gixun näköinen. Tämän hetkinen on hienompi.

Kyl toi uus (on sitten feikki tai ei) on melkoisen komea peli!!! Olis kyllä ihan pakko vaihtaa ens kesänä pyörää jos toi tulis! Tai no on kyl muutenkin vaihto mielessä vaikkei uutta Busaa tuliskaan...
tounge.gif

Back