• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hayabusa logo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarim
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jarim

New member
Oisko kellään isoresoluutioista busalogoa bittivarastoissaan? Olisi käyttöä...
smile_org.gif

katoin noitä on tullut keräiltyä vuosien varrella, mut suht surkeita noi on kaikki. mihin tarkoitukseen sinä tota logoa meinasit...tatuointiinko ajattelit...?...=)

Heh, vaikka busalogon tatuointi olkapäähän on jossain vaiheessa ollu mielessä niin ei kuitenkaan tällä kertaa se (50 vuoden päästä se ois varmaan sama kuin että olkapäässä lukis Jawa...).

Ihan T-paitaan tehtävää painatusta varten tuota ajattelin, painopaikan ohjeissa sanottiin jotta kuvan tulisi olla korkearesoluutioinen. Olisiko muita innokkaita paidan tilaajia jos selkään painaisi suurinpiirtein sellaisen logon mikä busan kyljestäkin löytyy, eli se merkki ja vaikka punaisella teksti Hayabusa?
idea3.gif

Ainakin Eniron kuvahaulla hakusanalla Hayabusa kanji löytyypi jotakin.

Olisi T-paita tosi siisti Bussi merkillä!

Olen ihan samaa harkinnu itekkin... Tein ZZR:n logolle aikanaan paitoja mammallenia ja mulle... oli sit kyl kyselijöitä, että mistä olen moisen bongannu...

cool.gif

Siis tilaisin ainakin 3-5 kpl... (itelle, mammalle ja meidän rakkauen hetelmälle, eli tytölle)

meillä oli tossa ajatus porukalla tilata noita paitoja tuolta orgin shopista ! saatais samanlaiset rätit kaikille samalla kertaa. paidan suunnittelu vaan on viel kesken.
selkään vois laittaa ton logon ja haukankin kenties. tekstiksi : hayabusa
etupuolelle ehdotan vaikka pienempää logoa ynnä tekstiä : olen orgitteleva busanisti...
tounge.gif

parempia ehdotuksia odotellaan....
cool.gif

Jees, hyvältä näyttää!!! Tuo logo isolla ja teksti sitte pienemmällä, ihan kuin tuossa jarim:n linkissä on. Selkee ja tyylikäs. Etupuolesta sitten vois tinkiä, miten ois vasemman rinnan päälle vaan pienellä .ORG tai sitten koko rinnan yli vaan teksti HAYABUSA...???
Mnää tilaan heti ainaski neljä paitaa!  
062802jumpie_prv.gif

pienellä org! ?? mitä?

ehdotan.....selkään toi mikä jarimilla oli linkeissä ja etupuolelle teksti .org! busanisti,mahdollisesti ton yläpuolelle oma nimimerkki.

Agostini
 .ORG! Busanisti             tähän tyyliin.....  
nixweiss.gif

Kuitenkin tässä ollaan .ORG!ilaisia.......
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

Mä tilasin tosiaan jo joku kuukausi sitten shopista Busa paidan. Laitoin sinne lisätietoihin että selkään Hayabusa logo. Hieno tuli mutta se BUSANISTI teksti jäi pois kun en älynnyt.
veryangry.gif

No olenhan sen kuitenkin ekana lanseerannut tuohon avattaren yläpuolelle.
biggrin.gif
tounge.gif

Ollaanhan toki orggigsia, tarkoitin tuolla "pienellä" sellaista kuin shopin etusivun paitamainoksessa pienemmässä kuvassa on...  
bowdown.gif

Paitaa tulis vaan pidettyä enempi/muuallakin jos ei olis ihan kävelevä mainostolppa...  
tounge.gif

Vaikkakin tuolla vapaa-ajalla ajellessa/kahvilla tuommoinen ois kyllä hyvä tuntomerkki kun ois nicci + se busanisti.
thumbs-up.gif

Nooh, semmosen kuitenkin tilaan mihin päädytään, saahan tuolta ne "pyhäpäiväversiot" sit erikseen...  
062802moto_prv.gif

Btw, muilla orgin "kuppikunnilla" ei vissiin vielä oo omaa yhteistä tunnusta, täähän nostaa meitin Bussikuskien profiilin ihan yybertasolle muiden orggilaisten silmissä!!!  
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif
buttrock.gif

logoehdotus ihan hieno, hyväksytään..
buttrock.gif

kyllä toi oma niccikin vois olla ihan rälee oikeen painettuna sanana sen laamapaidan etumuksessa tai hihansuussa , siis.... kannatetaan...
buttrock.gif

entäs rintamukseen joku tämmönen ....

org.in bussikuskit
busanisti ooo6

tounge.gif

Mä aattelin tilata sellaisen jossa on tuo busamerkki selässä ja Suzukin $ merkki rinnassa...

Satuin käymään tossa Reliatecin konttorissa Malminkartanossa ja siellähän heillä oli jo painettuna Busa/org-huppari. Oli ollu messuilla näytekappaleena. Tuli ostettua vaikka oli hiukka turhan nafti
confused_orig.gif
. Etupuolella .org ja selässä Hayabusa Racing ja logo.

Sit tilasin T-paidan samalla painatuksella, mut siitä tuli sit: etupuolella .org, www.moottoripyora.org. Selässä Hayabusa+logo+1300 sekä jälleen www.moottoripyora.org.

Ei mitään niin näyttäviä. Joten kun tolla jokkebusalla on toi sana hallussa, niin miks ei myös toi graafinen puoli  
idea3.gif
vai?

Mulle kyllä kävis myös paremmin suunnitellut busanisti-vaatteet kuin nää mitä jo on, eli minä otan myös mitä saatte aikaiseksi
bowdown.gif

Heppa ja hyvä meisinki  
buttrock.gif
!
Upean näköistä paitaa pukkaa  
thumbs-up.gif
! Hayabusa logo on loistava.
Se nicki hihan päähän vaikuttais mun omassa kuvitelmassa asialliselta. Se näkyiski heti, eikä tulis toi etumus niin täyteen tekstiä  
baaa.gif
...
Mut loppuviimeks se on ihan sama, mis se on...On meinaa varmasti sen verran makee paita, et siitä on varmasti yks sun toinen ens kesänä kateellinen  
kaboom.gif

biggrin.gif
.

Satuin käymään tossa Reliatecin konttorissa Malminkartanossa ja siellähän heillä oli jo painettuna Busa/org-huppari. Oli ollu messuilla näytekappaleena. Tuli ostettua vaikka oli hiukka turhan nafti
confused_orig.gif
. Etupuolella .org ja selässä Hayabusa Racing ja logo.

Sit tilasin T-paidan samalla painatuksella, mut siitä tuli sit: etupuolella .org, www.moottoripyora.org. Selässä Hayabusa+logo+1300 sekä jälleen www.moottoripyora.org.

Ei mitään niin näyttäviä. Joten kun tolla jokkebusalla on toi sana hallussa, niin miks ei myös toi graafinen puoli  
idea3.gif
vai?

Mulle kyllä kävis myös paremmin suunnitellut busanisti-vaatteet kuin nää mitä jo on, eli minä otan myös mitä saatte aikaiseksi
bowdown.gif
Täytyy tunnustaa tässä vaiheessa.. Mullehan tuli ensimmäiset kappaleet noista hayabusa huppareista
smile_org.gif
Oma keksintö oli painattaa toi hayabusa racing selkään.. ja tietty edessä on mulla oman webbisaitin osote..

minusta markkonflermainen niukkuus on hienoa. joten selkään pelkästään toi jarimin logo ( isokokoinen..=) , ja kravatin kohdalle pelkkää tekstiä.
koskapa org.gi tarjoo meille tämmösen vapaamuurailoosin käyttöömme, niin kyllähän sen asia pitää jotenkin kans olla näkyvissä. bussikuskit kertoo tästä meen tiimistä, ja jos busanisti on hyväksytty aatesuunnan nimitykseksi ,niin siks sekin esiin. toi numero oli vaan heitto, mut voishan totakin käyttää. notuli tulis liittymisjärjestyksen mukaan. agolle tällättäis silti oo2, ettei se kulje talvisaikaankin pelkässä teepaidassa.... = ) ja oo1 pyhitettäis jotain exreme asiaa varten.
toiseen hihaan nicci, ja toiseen se sama busselogo pienennettynä.

miten olis org.naali busanisti.....
tounge.gif

Hyvii ehotuksii sataa kaatamalla.....  
bowdown.gif

Puuhis tietää lafkan mistä saadaan edukkaasti paidat,ei tartte Reliateccii.....(selitän joskus)......  
biggrin.gif
sport05.gif

Ei kai sitä ykköstä kandee pyhittää,mieluummin joku 10 tahi 100....
crazy.gif
biggrin.gif

Samaa mieltä ton niukkuuden kanssa, jos on liikaa tavaraa tyrkyllä ne hukuttaa toinen toisensa. Siis ne logot. Paidassa. Mitä oikein kuvittelette?!?!  
033102ass_1_prv.gif
tounge.gif

Tuosta numeroinnista: jos tuota numerointia halutaan niin sit pitäs varmaan kehittää ihan systeemi miten niitä lukuja jaetaan. Eikös tällä hetkellä ne tuu tuon yhteystietolistan mukaan?  
withstupid.gif
Nimittäin kun meitä ens vuonna on jo pitkälti toistasataa niin joku kuitenkin laskee numeronsa väärin ja sit menee paidat viduiks.  
nixweiss.gif
Eli katseet kääntyy Agoon & Jokkeen, modin tars varmaan sit pitää "wirallista busakirjaa" josta uusille armollisesti jaettaisiin vuoronumeroa kouraan... näin vältyttäis tapaturmilta. Ilman tuota numeroahan ei tars mitään kirjanpitoja, jokainen nyt oman nikkinsä luulis muistavan...  
tounge.gif

Nimi siis hihaan, ja oisko sen toisen hihan busalogon toiston sijaan $uzuki-teksti mittää...?  
idea3.gif

Back