HD dyna streetbob -->  Street Triple R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rubbo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Rubbo

New member
Jeps, otsikon mukainen vaihtokauppa toteutuu huomenna. Jos nyt mitään mullistavaa estettä tule (sataa vihasia eukkoja, lippaan pyörän menomatkalla tms..)  
tounge.gif

Bobin kanssa tullut ajettua n.5tkm ja tässä alkukesästä alkoi selvitä itselleni, ettei se HD olekkaan mun pyörä. Viimenen niitti oli Rhodoksen loma, ja siellä viettämäni kaksi päivää maaseudun mutkateillä yamaha XT 660 X:n selässä. Voi perhana että oli mahtavat tiet! Mutkahauska hyvin taittuvalla pyörällä on se juttu.

HD:tä edeltävä pyörä oli speedmaster, ja jotensakkin tuo brittirauta kiehtoo kaukoidän tuotteita enemmän.
Yksi koeajo ja luetut testit vakuutti minut valitsemaan speed triplen, tarjouksen pyysin yhdestä käytetystä sekä uudesta pyörästä. Päädyin sitten ihan uuteen, phantom black väriseen yksilöön.

Ja jep, olen aika täpinöissäni. Saa nähä nukuttaako ens yönä. Olo kuin pikkulapsella jouluaattona  
biggrin.gif

Oltiinkohan yhtä aikaa Rhodoksella (9-16.5) kun kattelin Agla-hotellin parvekkeelta tyytyväistä miestä Gore-texeissä palauttamassa sinistä 660 Yammua. Mulla oli kahtena päivänä vaimon kanssa Scarabeo 250 skootteri vuokralla.
Triumph on varmasti hyvä pyörä. Mutta jos vaihtoehtoja mietit eikö kannattaisi ottaa se isompi?
Kannattaisi varmaan kokeilla myös Ducatia, vaikka Hypermotardia tai 1100 Monsteria. Jäisit varmasti koukkuun.

Oltiinkohan yhtä aikaa Rhodoksella (9-16.5) kun kattelin Agla-hotellin parvekkeelta tyytyväistä miestä Gore-texeissä palauttamassa sinistä 660 Yammua. Mulla oli kahtena päivänä vaimon kanssa Scarabeo 250 skootteri vuokralla.
Triumph on varmasti hyvä pyörä. Mutta jos vaihtoehtoja mietit eikö kannattaisi ottaa se isompi?
Kannattaisi varmaan kokeilla myös Ducatia, vaikka Hypermotardia tai 1100 Monsteria. Jäisit varmasti koukkuun.
Ei oltu samaan aikaan, mutta samassa hotellissa on oltu. Motor club Kiriakos oli tosiaan vuokrapaikkana, sehän on siinä Aglaa vastapäätä.
Se vuokraamani xt 660 x jammu oli punanen supermoto-tyylinen, sininen tais olla xt 660, sellanen katuenska-tyyppinen versio. Sama kone niissä ainakin on, liekkö eroa viritasossa..
Voi olla, että nälkä kasvaa ja ens vuonna pitää vaihtaa isompaa. Ducatit on kyllä ainakin ulkonäkönsä puolesta hienoja pelejä. Opetellaan nyt tällä street triplellä ensin ajaan, kun nuo aiemmat pyörät on olleet sellasia lötköttelyvehkeitä (tuutti-honda - triumph speedmaster - hd dyna). Tai olihan se tuutti oman aikansa supersportti :-)

Back