Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos tiedoista!voit ensihuollossa kysyä mekaanikolta et voisko vaihtaa keulaan jämäkemmät öljyt samalla... hinnasta en osaa sanoa.. BigTwiniin noi proggressiven vieterit makso jotai parisataa.. noin suurinpiirtein..
Tää vaikuttaa aika mielenkiintoiselta.Progressive suspensionit tekee keulasta progressiiviset nimensä mukaan, mutta ei havaittavasti jäykempää.--> oli kuitenkin mukavan pehmeät pienessä tärityksessä..
Paksumpi öljy tekee keulasta hitaamman, mutta ei jäykempää --> mielestäni tekee keulasta kamalan
Saat keulasta jäykemmän:
1. joko lisäämällä öljyä hiukan, jolloin keulan ilmatila pienenee ja ilmahan toimii mukavasti jousena.
Tai niin kuin tein aikoinaan sportsteriin perinteisen ilmakeulan --> eli yläkorkit irti --> näihin messinkiset renkaan venttiilin rungot kierteellä ja liimalla kiinni --> painetta 0,1-0,5 bar ja voi säätää mieleisensä progressiivisen keulan --> tätä suosittelen
Kannattaa katsoa kuvia ja juttua HDCF:n sivuilta!
saat sieltä muutenkin parhaimmat ohjeet..
Mä huomasin ton sillä, että ajoin sillalta suoraan routamonttuun ja keula kolahti pohjaan.Netistä tutkimalla etujousien vaihdon kai pystyy tekmään aika helposti & nopeasti itsekin.
Pyörä ylös tuelle, tunkille tms, telineelle, että keula on vapaana. Korkit/mutterit ylhäältä auki, jouset ylös, uudet jouset sisään,korkit kiinni, öljyroiskeet pois pyörästä ja kokeilemaan.
Ei näyttänyt kovin kummoiselta hommalta. Muista merkeistä HD:n siirtyneillä voi tulla alustan ominaisuudet vähän yllätyksenä, ja parannuksia voi olla edessä.
Itse seuraan omassa ajokissani tilannetta, ja päivitän keulaa jos todellista tarvetta ajossa ilmenee.
Ei lue mitään.Mitäs siinä uuden Sportsterin ohjekirjassa lukee keulaöljyn tyypin kohdalla? Edelleenkin Type E?
Jos näin on niin sitten vaan selvittelemään, mitä tuo type E vastaa. Itse ainakin olen löytänyt vain ristiriitaista tietoa asiasta.
Omassa Sportsterissa ei ole tuota ongelmaa sillä tavalla, kun siinä on säädettävä keula.
Noita jousimuutoksia Hot Bikestakin neuvottiin tekemään.Samaa öljyä laitoin Bobin haarukkaan ja toimi mainiosti. Progressive Suspensionilta löytyy myös Nightsteriin etujousia.Progressive Suspension
Taitavat myös myydä Prog. Suspensionin jousipaketteja.Noita jousimuutoksia Hot Bikestakin neuvottiin tekemään.Samaa öljyä laitoin Bobin haarukkaan ja toimi mainiosti. Progressive Suspensionilta löytyy myös Nightsteriin etujousia.Progressive Suspension
Sanoivat, ettei pelkillä öljyillä tule ku sutta.