• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

HD:sta Ducatiin

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Frankie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Frankie

New member
Nonni.
Se on nyt semmoinen homma, että olen ajanu pari kautta HD:lla, mukava pyörä mutta ei ihan 100%:sti sitä mitä etsin.

Olen miettinyt ja pallotellut ja tutkinut ducateja jo pitkän aikaa ja olenkin miettinyt vaihtoa ducati evo 848.

Kaksi erilaista pyörää, tiedän.
Mutta haluaisin mielipiteitä onko se järkevä vaihto? Minkälainen se on ajettavana, ja voiko sillä ajaa pitkää matkaa, esim euroopan reissua? Kaupunkiajo?jne..
Kaikki lisätieto on aina plussaa.
Nyt todellakin olisi mahdollisuus ostaa minun se verovapaana ja jos en nyt toteuta itseäni niin en sitten koskaan..
 
Tämä ketju meni seuraukseen
biggrin.gif


Mun mielestä ainakin järkevä vaihto vaikka mistään en mitään tiedä. Huolto varmasti kallista vaikka tekisit itte.


"jos en nyt toteuta itseäni niin en sitten koskaan.."

Jos tollain ajattelet niin sitten äkkiä kaupoille
smile_org.gif
Ei se muulla korjaannu.
 
Se on kuskista kiinni "voiko" ajaa reissua tai vaikka sitten soralla..

Nykyään motoon tottuneena 848/1098 ajoasento melko äärimmäinen arkiajoon. Mukava se on lähinnä 160+ km/h vauhdissa. Mutta silti 1098 käy itelläkin säännöllisesti mielessä.. Käy ajamassa, vielä on kelejä, melko turha näihin on muuta vastata. Huoltamisesta yms. varmaan löytyy juttua useista 848/1098-topikeista.
 
848 Street fighteri, jos pyörä saa olla uusi?
Pieni tuulenvire mopon selässä tuskin haitannee, jos on jo tottunut HurliDurlilla kurvailuun.
 
Tiedän että ainakin reissukaveri pettyy syvästi kun vaihdan merkkiä, mutta itseäni vartenhan minä ajelen kun oikein tarkasti katsotaan.
Minuun ei nuo naku/pystypyörät ole oikein kolahtanu koskaan, siksi olen vielä tuon evo:n kannalla.
Evo:n ajoasennosta kuulee joskus valitettavan että siinä ranteet kipeytyy ensimmäisen 20 km jälkeen yms..
 
Tykkäämiskysymyksiähän nämä ovat mutta itse kyllä ymmärrän tuollaisen vaihdon oikein hyvin!
Eiköhän asia selviä parhaiten kun järjestät itsellesi mahdollisuuden koeajoon.
 
Tiedän että ainakin reissukaveri pettyy syvästi kun vaihdan merkkiä, mutta itseäni vartenhan minä ajelen kun oikein tarkasti katsotaan.
Minuun ei nuo naku/pystypyörät ole oikein kolahtanu koskaan, siksi olen vielä tuon evo:n kannalla.
Evo:n ajoasennosta kuulee joskus valitettavan että siinä ranteet kipeytyy ensimmäisen 20 km jälkeen yms..
Aluksi varmaan ranteet kipeytyvätkin, mutta muutaman kuukauden ajon jälkeen ranteet on siinä määrin vahvemmat ettei enää tunnu missään.
 
Tiedän että ainakin reissukaveri pettyy syvästi kun vaihdan merkkiä, mutta itseäni vartenhan minä ajelen kun oikein tarkasti katsotaan.
Minuun ei nuo naku/pystypyörät ole oikein kolahtanu koskaan, siksi olen vielä tuon evo:n kannalla.
Evo:n ajoasennosta kuulee joskus valitettavan että siinä ranteet kipeytyy ensimmäisen 20 km jälkeen yms..
Aluksi varmaan ranteet kipeytyvätkin, mutta muutaman kuukauden ajon jälkeen ranteet on siinä määrin vahvemmat ettei enää tunnu missään.
Pitää varmaan paikkansa. Kun ostin aikoinaan Kotarin supermoton, kipeytyi ahteri melkolailla lyhyelläkin lenkillä. Penkissä kun oli lähinnä se ero kakkosneloseen ettei siitä lähde tikkuja. Mutta siitä ne lenkit vaan pitenivät eikä loppukesästä tarvinut sen takia pysähdellä.
 
Juu, kiitosta vastauksista. ajamista vartenhan ne on käsittääkseni tehty, ja ihminen tottuu (melkein) kaikkeen
smile_org.gif
 
Back
Ylös