Helpoin tapa laittaa pyörä "pukille".

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tomppa82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tomppa82

MotOrg ry
Eli kisapyörässä kun ei ole tallaa niin mikä
olis helpoin tapa taittaa pyörä pukille kun tulee vaikka
varikolle?

Jos kaveri löytyy niin sitten homma hoituu, mutta jos
on yksin niin sitten joutuu ajamaan pukin viereen ja kikkailla se kohdilleen.

Katupyörässä kun pistin pyörän takapukille niin pystyi pitämään
ns. kyytiläisen kädenkahvoista kiinni, mutta niitäkään ei ratapyörästä löydy.

Eli käteviä niksejä haetaan!!!

Semmonen loppua kohti kääntyvä stoppie olis aika hyvä. Sillä on varmaan joku hieno nimikin, mutentiäsitä...
tounge.gif

mitä jos vaikka ajaisit itse siihen pukin viereen ja pistät itse pukin alle. Treenaa vaikka tallinpihalla niin ei tule noloja tilanteita kesken varsinaisten treenien, nimim kokemusta on ;) Kyllä se pyörä pystyssä pysyy kun pitää perästä kiinni kun laittaa pukin alle.

Toinen vaihtoehtohan on luonnollisestikin Hiacen kylkeä vasten.

mitä jos vaikka ajaisit itse siihen pukin viereen ja pistät itse pukin alle. Treenaa vaikka tallinpihalla niin ei tule noloja tilanteita kesken varsinaisten treenien, nimim kokemusta on ;) Kyllä se pyörä pystyssä pysyy kun pitää perästä kiinni kun laittaa pukin alle.

Toinen vaihtoehtohan on luonnollisestikin Hiacen kylkeä vasten.
Joo tuollain olen aina sen yksin kikkaillut, mutta "pyrstöstä" ei saa hyvin kiinni jos pyörä sattuukin kallistumaan "väärälle" puolelle.

Täytyy etsiä pyrstön alta joku rauta mistä saa kiinni...tai jotain.
Paitsi, että heti tuli mieleen, että kaikki "raudat" loppuu
penkin takaosaan... ;)

Eli kisapyörässä kun ei ole tallaa niin mikä
olis helpoin tapa taittaa pyörä pukille kun tulee vaikka
varikolle?

Jos kaveri löytyy niin sitten homma hoituu, mutta jos
on yksin niin sitten joutuu ajamaan pukin viereen ja kikkailla se kohdilleen.

Katupyörässä kun pistin pyörän takapukille niin pystyi pitämään
ns. kyytiläisen kädenkahvoista kiinni, mutta niitäkään ei ratapyörästä löydy.

Eli käteviä niksejä haetaan!!!
pyörä parkkiin siten että pukki on penkistä käden ulottuvilla, räpylä penkin päälle ja toisella kädellä pukki haarukan alle.

väsyneenä on pari kertaa meinannut lipsahtaa skootteri kyljelleen
wink.gif

ei siihen oikein hyvää systeemiä ole. kavereiden lahjominen bissellä varikkotytöiksi on toiminut parhaiten

Yksin liikkeelläollessa kannattaa venttailla hetki fillarin päällä, varsinkin tiukan setin jälkeen, jos epäilee että paukut on vielä radan varrella
tounge.gif

Homma on simppeli täysissä ruumiin ja sielun voimissa , mutta suurinosa vahingoista varmaankin tapahtuu,kun hiki valuu silmiin ja pulssi hakkaa pariasataa........luulisin....
062802moto_prv.gif

Yksin liikkeelläollessa kannattaa venttailla hetki fillarin päällä, varsinkin tiukan setin jälkeen, jos epäilee että paukut on vielä radan varrella
tounge.gif

Homma on simppeli täysissä ruumiin ja sielun voimissa , mutta suurinosa vahingoista varmaankin tapahtuu,kun hiki valuu silmiin ja pulssi hakkaa pariasataa........luulisin....
062802moto_prv.gif
toinen hyvä paikka kaataa pyörä yksin peuhatessa on sitten muuten peräkärry.

Kyllä se tosiaan ilman mitään kahvojakin pystyssä pysyy. Vaatii vaan pientä uskoa asiaan aloitellessa.

Mitä, eiks kaikilla ookkaan henkilökuntaa joka poimii pyörän ja laittaa sen pukille AINA kun tulette varikolle...hus tekemään uusia ihmisiä siitä....
baaa.gif
aikanaan kun tekee niin aikanaan saapi palvelua ...
biggrin.gif

Back