Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hiace on itseasiassa melko ahdas leveyssuunnassa koska siinä ei ole ns. suorat seinät.
Oliko tämä tarkoitettu minulle? Jos oli niin en ymmärtänyt kysymystäMahtuuko sellaiseen "patonkikaappiin" mp, jos ottaa repsikan penkin pois..?![]()
Esim. Ranault Kangoo ja mitä näitä nyt on, semmoisia takaa korkeita, mut henkilöauton nokan omaavia hirvityksiäOliko tämä tarkoitettu minulle? Jos oli niin en ymmärtänyt kysymystäMahtuuko sellaiseen "patonkikaappiin" mp, jos ottaa repsikan penkin pois..?![]()
![]()
En tiedä mahtuuko Kangoo Renuun pyörää, mutta joskus koitettu että jääkaappipakastin mahtuu sinne "selälleen" makaamaan kyllä, joten pituus voi ehkä nippanappa riittää, korkeudesta ei hajuakaan...Esim. Ranault Kangoo ja mitä näitä nyt on, semmoisia takaa korkeita, mut henkilöauton nokan omaavia hirvityksiäOliko tämä tarkoitettu minulle? Jos oli niin en ymmärtänyt kysymystäMahtuuko sellaiseen "patonkikaappiin" mp, jos ottaa repsikan penkin pois..?![]()
.![]()