• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hesan Hitaat ti 26.6. Bembölen kahvitupa klo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-Anu-

~Kaatumatappi~
Keleistä ei ota sissikään taas selvää mutta toistaseks huomisilta näyttää ihan hyvältä. Lähettäskö ajeleen Bembölen kahvituvalta kello 17.30, vauhti kuten ennen, muistakaa tankata kahvituvan vieressä olevalla Shellillä taikka St1:llä 🙂 Reitin pituus noin 225 kilsaa. Eka tankkimahis 70 kilsaa, toka 186 kilsaa. Kaffet ekalla tankkitauolla kun sattuu oleen motoristikahvi vain 50 snt. Kokonaistaloudellista 😀

Bembölen kahvitupa täällä http://www1.smilehouse.com/fl_static/bembolenkahvitupa/

Go tai no-go tähän viestiin huomispäivän aikana. Kytätkää siis foorumia :bye: Joo mennään vaan, mutta muutetaan lenkkiä. Ei siis mennä vihtiin ja pusulaan päin jos joku oli sinne tuloillaan...

Viimeksi muokattu:
Kokoontuminen noin lähellä kotia niin pakko on lähteä ihmettelemään mitä reittejä se Anu on keksinyt. 🙂

Voi tehä tiukkaa että kerkeenkö... mutta yritetään!

Edit: Ei kerkiä!

Viimeksi muokattu:
Voishan tuota lähteä kasvattamaan letkailu-kokemusta, nyt kun tuli keskiviikkona innostuttua 😀

Minne lopetetaan?

Vika tupakkitauko Siippoon Nesteellä josta 41 kilsaa Stadiin Vanhaa Porintietä. Kattotaan jaksaako porukka siitä vielä eteenpäin ni siitä voipi vedellä samaan paikkaan mistä lähetäänki 🙂 Alkuviestissä lisätietoo lenkistä ja tankkailuista, kävin just ajelemassa siellä päin.

Hänskä sanoi:
Hänskä on mukana! +1 uus jäsen

Loistoo! :thumbup:

Mä voisin kanssa lähteä messiin. Eipä oo tullut letkoissa ennen ajeltua, mutta enköhän mä pysy vauhdissa mukana :cruising:

Sähän voit kaveris matkaan iskeä varakanisterin löpöä? 😛

mulla on rakenteilla sivuvaunu zyntappi mihin menee se 100L ja suora letku syöttöön :grin: kaveri siihen pumppailee niin menee veturiki yli sen 200km :orgmp:

noooh mutta anu ajaa nätisti kumminski niin pääseehän tolla siihne 6-7 kulutukseen :rakastunut:

No emmää ny tiiä... Luulekko että pysyt meijän vauhissa mukana? GW:llakin oli vaikeuksia viime viikolla :grin::grin::grin:

Sen takiahan ne risteykset merkataan että meikäläinenkin pääsisi mukaan fiilistelemään?

Äläkä mollaa GW:tä,sillä taisi olla viimeksi vaan paha juhannuskrapula...:rant:

Back