Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttyy hiilikuiduilta, sitä kaippa ne on. Muutoin mopo o ruma.Woot?!
Mistä materiaalista noi jarrulevyt on tehty, kun ne on mustat? Pysyykö ne muka mustina? Mistä tuollaisia saa?
![]()
![]()
Vaikka olenkin melkoinen Ducati-fanaatikko, niin olen samaa mieltäsanoi:Täsä on kaikki kohdillaan, hienoin pyörä ikuna:
Vaikka olenkin melkoinen Ducati-fanaatikko, niin olen samaa mieltäsanoi:Täsä on kaikki kohdillaan, hienoin pyörä ikuna:![]()
Tuotahan saa ihan katuversionakin tänäpäivänä ~25t€ italiassa...
p.s.minulla kaksi vanhempaa pikku-guzzia tallissa![]()
ja alemaniasta kanssa, Däs Mototec ja HöckenschniederTuotahan saa ihan katuversionakin tänäpäivänä ~25t€ italiassa...
Se oli se amerikkalainen hammaslääkäri, Tohtori John Wittner, joka joskus jotain voitti, sama mies kehitteli juurikin tämän 4-venttiili moottorin Guzzin kanssa. Nyttemmin Gianfranco Guareschi on voittanut myös joitain kisoja, nimenomaan tällä MGS:llä. (esim. Daytonassa, muita osallistujia oli mm. Ducati 999, HD ja Buell..Ja eikös tolla Guzzilla ole voitettu jonkinmoinen Battle Of Twins -kilpailukin?
Samaa mieltä pyörästä. Kerrassaan upea!!Voi järkytys sentään, että tuo Guzzin MGS-01 on HIENO! Olen pari kertaa istuskellut kyseisen kapistuksen päällä Italiassa ja se on luonnossakin erittäin sopusuhtaisen näköinen ja niiiiiiiiin houkuttelevan oloinen, että ei uskoisi Guzziksi. Mutta toisaalta ehkä osan efektistä tekeekin juuri se, että se on Guzzi. Onnistunut moottoripyörä.
ps. kaikissa kisaisemmissa pyörissä näytti olevan Andreani-Groupin tarrat jousituksessa...![]()
Edit: tämä viesti meni taas täydellisen off-topicciin, mutta olkoot nyt kuitenkin koska pyörä muistuttaa niin läheisesti (ainakin valmistusmaan osalta) otsikon mopoa...![]()