• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hiilikuitua....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jeppe56
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jeppe56

New member
Onkohan kukaan tilannut tuolta http://www.redracingparts.com/ hiilikuituosia
inlove.gif
? Kiinnostaisi tietää onko työn laatu yhtä hyvää kuin kuvissa? On niin ihanan halpoja nuo palikat, että vois jotain tilata!

katoppa uudesta allrightin katalookista myös, löytyy jokunen hiilari osa,hinnat puonneet kivasti..

Eipä näytä olevan kawan 10r hiilikuitu-osia. Ja ois kiva tietää onko Allrightin hilut hiilikuitua? Hinta on aika paljon halvempi kuin ulkomaan hiilikuitu palaset? Tarkoitus ostaa oikeata hiilikuitua!

jep,jep mitä lie komposiittikuita ovat,kattelin vaan että kivasti laskenneet hinnat,jopa 80e pois...

Mitäs hiilikuituosia 10ärrään etsit?
Koneen "poskia", rungon/swingin suojia saa ainakin polidomilta ja bikesplastilta

Polidom

Bikesplast

Polidomin tavaraa suomestakin, laita vaikka privaa niin kaivelen jostain yhteystietoja

Bikesplastilta oon tilannu suoraan tsekeistä.. rahat ennakkoon ja toimitus viikossa lähipostiin.

Lähinnä etu-ja takalokaria ois tarkotus ostaa. Jakkaran alapuolella olevat " kolmio" palat ois kans tarkotus vaihtaa. Englantista sais myös hiilikuitusta Airbox:sia , hinta ei ollu kuin n. 600 puntaa!!

Noissa kaupan osissa kandee olla tarkkana, yleensä se ohuthiilari on laminoitu jonkun lasikuiturungon päälle.. eli hiilaria vain pinta.. onhan se tietty oikeeta hiilaria mut..
wink.gif

Itse tilailin erilaisia kikkareita tuolta Rediltä ja palvelu oli kyllä tosi asiallista. Jos ei ollu hyllyssä niin tuli jälkitoimituksena ilman eri postikuluja ja suoraan kotiovelle. Postikulut oli 14€. Pelkästään positiivista sanottavaa.

Noissa kaupan osissa kandee olla tarkkana, yleensä se ohuthiilari on laminoitu jonkun lasikuiturungon päälle.. eli hiilaria vain pinta.. onhan se tietty oikeeta hiilaria mut..
wink.gif
Päälle "laminoitua hiilikuitua kyllä saa halvalla täältäkin" .Tarkoitus ostaa oikeata hiilikuitua! Jos halvalla haluaa päästä, niin voi laminoida esim. etulokarin päälle hiilikuidun, jos vaan voi kokoa kasvattaa.

Itse tilailin erilaisia kikkareita tuolta Rediltä ja palvelu oli kyllä tosi asiallista. Jos ei ollu hyllyssä niin tuli jälkitoimituksena ilman eri postikuluja ja suoraan kotiovelle. Postikulut oli 14€. Pelkästään positiivista sanottavaa.
Olikos se niin että Red Racingin hintoihin piti lisätä veroja 20%?

Kannattaa muistaa kun vertailee hintoja....

Ebaysta sitä saa
biggrin.gif
Ite hommasin sieltä rykkösee just takalokasuoja&ketjusuoja hässäkän, tankin etuosan, tankin sivupalat ja etulokasuoja en tulossa
thumbs-up.gif

Mitenkäs tuolta Polidomista toimitus ajat ? Olin meilillä yhteydessä ja ilmoittivat viikko valmistukseen ja viisipäivää postittamiseen. Ilmoitin seuraavassa meilissä, että otan osat mutta nyt ei ole kuulunut mitään vastausta..... Rupeaa vaan ihmetyttämään onko tilaus otettu vastaan (valmistus ja toimitusaika mennyt jo yli)

Onko muilla kokemuksia ?

Back