Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei minulla ainakaan. M on normaalisti ollut ok ja tälläkin kertaa olin päätynyt M-kokoon, joka itse asiassa tuntui hyvin kireältä aluksi mutta muotoutui sitten nopeasti nuppiin sopivaksi.Kävin tuossa sovittamassa ko. kypärää kun hinta/laatu-suhde pitäisi olla kohdillaan ja koin sellaisen yllätyksen että meikäläisen molopäähän jopa S koko oli liian iso, XS puristi poskia melko voimakkaasti mutta niin sen käsittääkseni pitääkin etenkin noin uudenkarheana. Tämä XS ei puristanut "vannetta päässä", joten sen pistin tilaukseen. Hiukan kuitenkin hämää kun edelliset kypäräni (tosin muovipottia piikki- ja mopoajoilta) ovat olleetm kokoa L ja 58-59! Onko muilla FG-14:a sovittaneilla vastaavia kokemuksia?
Itse koin vähän toisensuuntaista. Pitkän kauppakierroksen jälkeen päädyin kyseiseen pottaan ja tilasin sen saksasta. Liikkeessäni sovittamani M -kokoinen kypärä oli sopiva, saksata tullut meinaa napata ohimon sekä korvat mukanaan pois otettaessa. Onneksi kypärähuppu auttaa. Saa vaan nähdä minkälaista ujellusta tai vihellystä kyseinen kypärä pitää kun vauhtia on enemmän kun juostessaKävin tuossa sovittamassa ko. kypärää kun hinta/laatu-suhde pitäisi olla kohdillaan ja koin sellaisen yllätyksen että meikäläisen molopäähän jopa S koko oli liian iso, XS puristi poskia melko voimakkaasti mutta niin sen käsittääkseni pitääkin etenkin noin uudenkarheana. Tämä XS ei puristanut "vannetta päässä", joten sen pistin tilaukseen. Hiukan kuitenkin hämää kun edelliset kypäräni (tosin muovipottia piikki- ja mopoajoilta) ovat olleetm kokoa L ja 58-59! Onko muilla FG-14:a sovittaneilla vastaavia kokemuksia?
Sama vika, mulla L koko oli hyvä sovittaessa, mut jo puolen kesännjälkeen pyöri ja hyöri, eli olis pitäny ottaa pykälää pienempi.ostin hjc fg-14 potan XL koon ja se oli sopiva kun kokeilin mutta nyt se on liian iso, ja nyt harmittaa, ois pitänny ostaa L koko
Mulle tuli myös tuo fg-14 ja otin aika tiukan koon. Nyt ei kyllä kaduta yhtään muutaman ajokerran jälkeen istuu päähän kuin tautiItse koin vähän toisensuuntaista. Pitkän kauppakierroksen jälkeen päädyin kyseiseen pottaan ja tilasin sen saksasta. Liikkeessäni sovittamani M -kokoinen kypärä oli sopiva, saksata tullut meinaa napata ohimon sekä korvat mukanaan pois otettaessa. Onneksi kypärähuppu auttaa. Saa vaan nähdä minkälaista ujellusta tai vihellystä kyseinen kypärä pitää kun vauhtia on enemmän kun juostessaKävin tuossa sovittamassa ko. kypärää kun hinta/laatu-suhde pitäisi olla kohdillaan ja koin sellaisen yllätyksen että meikäläisen molopäähän jopa S koko oli liian iso, XS puristi poskia melko voimakkaasti mutta niin sen käsittääkseni pitääkin etenkin noin uudenkarheana. Tämä XS ei puristanut "vannetta päässä", joten sen pistin tilaukseen. Hiukan kuitenkin hämää kun edelliset kypäräni (tosin muovipottia piikki- ja mopoajoilta) ovat olleetm kokoa L ja 58-59! Onko muilla FG-14:a sovittaneilla vastaavia kokemuksia?![]()
Vähäset on meikäläiselläki eri kypäristä noi kokemukset, mut toi tuntuu aika julmetun kovaääniseltä ajoasennossa. Kun nostaa pään pystyyn, eli silleen niinku naama suoraan menosuuntaan ni hiljenaa aika tavalla. Pitänee mennä kokeilemaan jotain koeajokypäri, josko sitä jotain hiljasempaa...Kun mulla ei oo oikein kokemuksia (ajon aikana) muista kypäristä, niin kertokaapa mitä mieltä ootte ollu tuon hiljasuudesta yms.? Onko tuo hiljanen vai äänekäs kypärä?