• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

HJC FG-14

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aika
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Aika

New member
Ostinpa tuollaisen kypärän, eka viiteentoista vuoteen. Joku täällä toisaalla kehui sitä hiljaiseksi mutta minut kyllä yllätti miten meluisa kypärä ajossa onkaan. Huminaa ja jytinää riittää enemmän kuin tarpeeksi.

Mutta huminan lisäksi kypärän visiiri ujeltaa ikävästi kiinni ollessaan. Ujellus loppuu kun painaa visiiriä alareunasta kypärää vasten. Hyvin kevyt kosketus riittää.
Onkohan tuossa joku vika vai uliseeko muillakin? Entä miten halukkaita kauppiaat on noita tutkimaan/korjaamaan/vaihtamaan? Kypärä ostettu Virkatien Allrightista.

Ostinpa tuollaisen kypärän, eka viiteentoista vuoteen. Joku täällä toisaalla kehui sitä hiljaiseksi mutta minut kyllä yllätti miten meluisa kypärä ajossa onkaan. Huminaa ja jytinää riittää enemmän kuin tarpeeksi.

Mutta huminan lisäksi kypärän visiiri ujeltaa ikävästi kiinni ollessaan. Ujellus loppuu kun painaa visiiriä alareunasta kypärää vasten. Hyvin kevyt kosketus riittää.
Onkohan tuossa joku vika vai uliseeko muillakin? Entä miten halukkaita kauppiaat on noita tutkimaan/korjaamaan/vaihtamaan? Kypärä ostettu Virkatien Allrightista.
Minulla on sama kypärä ja olen huomannut että tuo visiiri ei aina oikein painu kohdalleen ihan pohjaan asti joka kohdasta. Saattaa siis jäädä hitusen fuskaamaan jos sattuu menemään huonosti. Painaa visiiriä niin sitten se jää ok. Vähäisen käytön vuoksi huomasin tuon vasta joku aika sitten vaikka tuo hattu on ollut minulla jo vuoden.

Jos tuo vika on sinulla selvä, että jää ujeltamaan niin eikun liikkeeseen vaan se potta.

(Ei tuo mitenkään Erityisen hiljainen ole, mutta ihan siedettävä kuitenkin. Mukava ainakin minun päähän kuitenkin.)

Joo mie kävin siellä eilen pyörän peitettä vaihtamassa ja kysäsin pikavinkkiä. Kehotti säätämään visiirin kiinnikkeitä taakse päin, pitäis kuulemma onnistua. Enpä ehtinyt eilen tutkimaan muuta kuin sen, että visiiri ei tosiaan painu kunnolla tiivistettä vasten.

Muuten kypärä on kyllä mukava päässä.

062802moto_prv.gif
Mulla on 8tkm:n kokemus potasta ja samalla lailla ujeltaa ellei paina kiinni. Mun mielestä se on enempi ominaisuus ku vika. Melutaso earien kanssa OK. Musan kuunteluki onnaa jollain lailla.
Erityisesti oon tykänny siitä hävittäjälentäjän maskista...mutta ehkä schobert tms. pittää ens kesäksi hommata.
buttrock.gif

Back