Diplomaatti
New member
Kypärän etsiminen alkaa olla loppusuoralla. Vaihtoehdot ovat HJC HQ-1 tai AC-11? Jälkimmäistä olen päässyt jo sovittamaan ja siitä koko S oli hyvä. Eroaako HQ-1 kooltaan tai muodoltaan miten paljon AC-11:sta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikähän tosta AGV:stä sitten tekee paremman.. Halpahan sekin oli aikoinaan, kunnes Rossi alkoi sitä mainostamaan. Mulla oli ed. potta AGV ja nykyinen HJC HQ-1 tuntuu laadukkaammalta ja mukavammalta. Molemmat on tullu testattua asfalttikontaktissa ihan riittävästi.. HJC:n ostin toisen samanlaisen kun eka meni vaihtoon.Jotkut ovat todenneet ettei halpismerkin kypärästä, kuten HJC:n HQ-1:stä kannata maksaa 400 euroa. Samalla rahalla kun saisi, esim. AGV TiTech -kypärän.
Tuosta hinnanerosta tuli mieleen, että http://www.fc-moto.com/ myy AC-11:sta hintaan 169,- ja ainakin mulle tuo kypärä tuli tuolta kolmessa päivässä.HJC:n AC-11:n ja HQ-1:n välillä on sen verran iso hinnanero, että väkisin tulee mieleen, että noinkohan rahoilleen saa kalliimmassa mallissa vastinetta. HJC:n kypäristä ollaan lisäksi niin montaa mieltä.