barfly
Näillä mennään...
Jeps!
Tilasin Kirkkonummella toimivalta sepältä hoijakan HD Nighsteriin.
Tehdään 8 mm:n neliöraudasta ja maalataan pulverimaalauksella mustaksi.
Hoijakka on 50 cm korkea ja ylhäältä 7 cm leveä.
Kaltevuus on sama, kuin etuhaarukassa, eli 82 astetta.
Kiinnitys tulee kromattuun tarakkaan, jonka tilasin V-Tvincitystä.
Kunhan saan hässäkän valmiiksi, laitan vaikka kuvia.
Tarkoitus on korvata tuolla sivulaukut yms härpäkkeet, koska sivukilpiteline vie laukun tilan vasemmalla.
Ja kuljetustarve tuolle on mahd makuupussi ja reppu.
Eiköhän tuolla pärjää.
Seuraavaksi (ens kesänä) hommaan sen tuulisuojan.
Vinkkinä heille, jotka mahdollisesti moista operaatiota harkitsevat, hommatkaa malli, joka on kiinni pystyputkissa.
Silloin ei tuulisuojan säätö ole hankalaa.
Ja miksikö on hankalaa jos muunmallinen?
Jos tuulisuoja on kiinni ohjaustangossa, sen keskittäminen kysyy aikaa, ts tuuli repii tankoa jommallekummalle puolelle.
Over and out!
Tilasin Kirkkonummella toimivalta sepältä hoijakan HD Nighsteriin.
Tehdään 8 mm:n neliöraudasta ja maalataan pulverimaalauksella mustaksi.
Hoijakka on 50 cm korkea ja ylhäältä 7 cm leveä.
Kaltevuus on sama, kuin etuhaarukassa, eli 82 astetta.
Kiinnitys tulee kromattuun tarakkaan, jonka tilasin V-Tvincitystä.
Kunhan saan hässäkän valmiiksi, laitan vaikka kuvia.
Tarkoitus on korvata tuolla sivulaukut yms härpäkkeet, koska sivukilpiteline vie laukun tilan vasemmalla.
Ja kuljetustarve tuolle on mahd makuupussi ja reppu.
Eiköhän tuolla pärjää.
Seuraavaksi (ens kesänä) hommaan sen tuulisuojan.
Vinkkinä heille, jotka mahdollisesti moista operaatiota harkitsevat, hommatkaa malli, joka on kiinni pystyputkissa.
Silloin ei tuulisuojan säätö ole hankalaa.
Ja miksikö on hankalaa jos muunmallinen?
Jos tuulisuoja on kiinni ohjaustangossa, sen keskittäminen kysyy aikaa, ts tuuli repii tankoa jommallekummalle puolelle.
Over and out!