Honda cbr 1000rr 05

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ookke999
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ookke999

New member
Morroo tilanne on nyt tämä tällähetkellä löytyy
Moottori
Johtosarja
Mittaristo
Polttoainepumppu

Johtosarja mittaristo ja pumppu on kiinni
Virtalukko puuttuu tehty katkaisia samoin ku startti omalla katkaisialla eli pyörän omat kahvojen katkaisiat puuttuu

Virta tulee mittaristolle ja starttiki pyörii
Ongelmana on että polttoaine pumppu ei pyöri. Pyörii suoralla virralla.
Johtoja tutkittu ja pitäs olla niiku kuuluu vaikuttaako kaatumisanturi? Sitä pyöritelty ja ohitettukki ei vaikutusta. Entä tappokatkasia luuleeko mopo että stopilla? Kuinka ohittaa tappokatkaisia liittimestä johot yhtee?
 
Nii että avaimessa olis siru? Virtalukko löytyy mut ei avaimia vai millane noissa se esto sit on?vai onko tarpeeks estoa ku apina ei tajua:D

Käynnistyksen esto ecussa. Avaimessa siru ja virtalukon kyljessä sirun antenni.

Tarkista ecun varaosanumero, onko ecu jenkkimalleille tai eurooppa pyörille.
 
Käynnistyksen esto ecussa. Avaimessa siru ja virtalukon kyljessä sirun antenni.

Tarkista ecun varaosanumero, onko ecu jenkkimalleille tai eurooppa pyörille.
2kpl ecuja olemassa
38770-MEL-D01
8500-110955

38770-MEL -R12
8472-200069

Jos noilla numeroilla pitäs ettiä ni en löydä ku uusia

Jenkki ecuunko onnistuu tehä muutos johtoja kääntämällä?

Ton toisen pitäs olla käsittääkseni race ecu eli ohittaa ylimääräsiä
 
Viimeksi muokattu:
En ole varma, mutta jenkkipyörissä ei välttämättä käynnistyksen estoa!! Videoita kun katsoin, niin HISS antenni puuttuu virtalukon kohdalta. Vanhassa SC50 fireblade mallissa, jenkkiversiossa ei ollut käynnistyksen estoa.

Mikä sun pyörän historia on?
 
En ole varma, mutta jenkkipyörissä ei välttämättä käynnistyksen estoa!! Videoita kun katsoin, niin HISS antenni puuttuu virtalukon kohdalta. Vanhassa SC50 fireblade mallissa, jenkkiversiossa ei ollut käynnistyksen estoa.

Mikä sun pyörän historia on?

Tää moottori on ollu jonku ratamiehen varakone johon pitäs olla käypäne tuo johtosarja ja normi ecu
Virtalukon pohja oli halki ja se laitettu on off kytkimellä eli puuttuu kaikki pyörän katkasiat ja ja joitain osia esim kotelon alipainekello mutta senhä ei pitäs vaikuttaa polttoainepumpun elämään.

Mitä kaikkea tuo toinen race ecu ohittaa ja tajuaako pyörä sen vaa laittamalla kii?
 
Nyt o eculle tehty sirut avaimii pesialistilla englannissa mutta pumppu ei inahakkaa.sammutin rele vaa naksahtaa ku laittaa virrat .saako tuota kaatuma anturia ohitettua?
 
Back
Ylös