tonzRR
New member
Hola amigos! Kokeillaas tehdä tämmöstä pientä projetki kertomusta, ja kokeillaan muistaa päivitellä tänne kans!
Eli hommahan lähti eteneen omasta pyörästä jo viimekesänä kortin hankinnalla, kaverien lainapyörillä koko kesä ja nyt vihdoin sit se oma ku hallituksen siunaus saatiin!
Viime kesänä alla kävi FZS 1000, XB12S Buelli ja tän kesän alussa vielä R1. Honda sattui tulemaan myyntiin suht lähelle joten eiku koeajolle! Illan mietin ja pistin viestin että tehdään kaupat.
Mittarissa sen rapiat 40tkm, Commanderi ja putkisto, huoltohistoria ok joten ei kun nimi paperiin ja ajaen kotiin rapiat 50kilsaa. Mennessä sato lunta ja olikoha +2 astetta, vaan kotimatkalla paisto aurinko onneksi. Pieni keväthuolto ja putsaus niin saa olla huoletonna ja näkee vähän mitä tuli ostettua.
Ensitöikseen pärrä tallii ja purkuun samalla kun odotellaa osia saapuvan. Pyörässä oli vaihdenäyttö ja sifteri, ne otin pois. Jos joku nämä haluaa nii postikuluja vastaan saa, tai haku Iistä!
Öljyt ja suodin, Tulpat, Jäähdytys- ja jarrunesteet, Rattaat ja ketju, Taakse levy ja palat , Filtterien pesu ja öljyäminen
Ostoreissulta
Sit alettiin purkaan, pölyä ja ketjurasvaa aika reippaasti. Ketjun ohjarimuovi oli kans aika kulunut nii uusin siihen oem muovin.
Vettä ja fairya, tiski- hammas- ja pulloharjoja ja eiku hinkkaa koloja ja paikkoja mihin ei muuten käsiksi pääse. Kunnon huuhtelu ihan vaan puutarhaletkulla ilman painetta, ja sit antaa kuivua rauhassa.
Öljyisimmät paikat hinkkailin teollisuuspesuaineella, kevarilla ja wd-40:llä. Kevarilla lähti kaikista parhaiten! Ohut lankaisilla metalliharjoilla lähti eikä raapinu pintoja liikaa.
Aikalailla kaikki muoviosat pestiin samalla kaavalla sisältäki ku ulkoa, samalla päästiin sit käsiksi tulppien vaihtoon. Vanhat Densot ulos ja uudet NGK:t sisään.
Eli hommahan lähti eteneen omasta pyörästä jo viimekesänä kortin hankinnalla, kaverien lainapyörillä koko kesä ja nyt vihdoin sit se oma ku hallituksen siunaus saatiin!
Viime kesänä alla kävi FZS 1000, XB12S Buelli ja tän kesän alussa vielä R1. Honda sattui tulemaan myyntiin suht lähelle joten eiku koeajolle! Illan mietin ja pistin viestin että tehdään kaupat.
Mittarissa sen rapiat 40tkm, Commanderi ja putkisto, huoltohistoria ok joten ei kun nimi paperiin ja ajaen kotiin rapiat 50kilsaa. Mennessä sato lunta ja olikoha +2 astetta, vaan kotimatkalla paisto aurinko onneksi. Pieni keväthuolto ja putsaus niin saa olla huoletonna ja näkee vähän mitä tuli ostettua.
Ensitöikseen pärrä tallii ja purkuun samalla kun odotellaa osia saapuvan. Pyörässä oli vaihdenäyttö ja sifteri, ne otin pois. Jos joku nämä haluaa nii postikuluja vastaan saa, tai haku Iistä!
Öljyt ja suodin, Tulpat, Jäähdytys- ja jarrunesteet, Rattaat ja ketju, Taakse levy ja palat , Filtterien pesu ja öljyäminen
Ostoreissulta
Sit alettiin purkaan, pölyä ja ketjurasvaa aika reippaasti. Ketjun ohjarimuovi oli kans aika kulunut nii uusin siihen oem muovin.
Vettä ja fairya, tiski- hammas- ja pulloharjoja ja eiku hinkkaa koloja ja paikkoja mihin ei muuten käsiksi pääse. Kunnon huuhtelu ihan vaan puutarhaletkulla ilman painetta, ja sit antaa kuivua rauhassa.
Öljyisimmät paikat hinkkailin teollisuuspesuaineella, kevarilla ja wd-40:llä. Kevarilla lähti kaikista parhaiten! Ohut lankaisilla metalliharjoilla lähti eikä raapinu pintoja liikaa.
Aikalailla kaikki muoviosat pestiin samalla kaavalla sisältäki ku ulkoa, samalla päästiin sit käsiksi tulppien vaihtoon. Vanhat Densot ulos ja uudet NGK:t sisään.



Sain kuitenkin homman skulaan ku otti piikin ihan sisää, mutta