• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Honda CBR 1000RR (2005)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emppu85
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laatu merkki.Onnittelut hyvästä valinnasta
bowdown.gif

Kiitos kiitos. Olen ollut todella tyytyväinen valintaani, paras tonninen jota olen ikinä ajanut/kokeillut
062802jumpie_prv.gif

Hieno peli ja loistopyörä muutenkin! Itsekin Saman vuoden Repsolin omistan....ihmetytti noi hopeat tarrat (?) tuossa takakatteessa? Mulla kun ei sellaisia ole....numerolaattareplicatkokö?

Hieno peli ja loistopyörä muutenkin! Itsekin Saman vuoden Repsolin omistan....ihmetytti noi hopeat tarrat (?) tuossa takakatteessa? Mulla kun ei sellaisia ole....numerolaattareplicatkokö?
Minulla myös samanlainen Repsol, ja nuo harmaat/hopeat tarrat eivät ole tarroja vaan Orggis Ready to Go paketissa olleet naarmusuojat. Eli tulevat siihen takakatteen sivuun jotta kyytiläinen tai reppu takana ei katetta naarmuta.

Itsellä tuo on vielä hyllyllä, eli en sitä ole asentanut.

Muut Ready to Go-pakettiin kuuluvat osat muistaakseni oli, korkeampi tumma pleksi, ankanpyrstö ja HRC tankinsuoja.

-C9B5R4-

Kappas vaan...mulla oli kanssa RTG paketti kiinni, mutta noita ei oltu asennettu jostain syystä. Tuo RTG:n tumma pleksi muuten ei ollut sen korkeampi kuin vakiokaan. Vaihdoin vakion paikalleen kun oli mun mielestä hienompi
smile_org.gif

...sitten kun alkaa honda v*******n niin täältä löytyy parempaa keulaa ja takaiskaria ja luistokytkintä ja muuta mukavaa...
wink.gif

yv:tä tuleen vaan.

wp:n kisakeulamuutossarja
wp:n takaiskari
stm:n luistokytkin
aratan slipari
kate vilkut
takavalo missä vilkut
powercommanderi
gillesin jalkatappisarjat
k&n putsarit
teräspunosletkut
ja jotain muuta löytyy ja myös asennus onnistuu.

yv:tä tuleen vaan.

wp:n kisakeulamuutossarja
wp:n takaiskari
stm:n luistokytkin
aratan slipari
kate vilkut
takavalo missä vilkut
powercommanderi
gillesin jalkatappisarjat
k&n putsarit
teräspunosletkut
ja jotain muuta löytyy ja myös asennus onnistuu.
Minkä väriset gillesit ja mitä pitää maksaa?

Back