Honda CBR 600 F -95 Satula

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ambula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ambula

New member
Eli on satula päässyt aikasta rauskaan kuntoon... Tai oikeastaan pelkkä nahka päällinen. Nyt pitäis jostain löytää uusi päällinen, onko kenelläkään ajatuksia aiheeseen liittyen? Stormilla muistaakseni oli ainakin joskus hyvin suolaiseen hintaan...

Verhoomoakin olen miettinyt, mutta taas isojen poikien juttujen mukaan saattaa hintaa tulla toista sataa ja ekan sateen jälkeen päällinen rikki...

Joten onko ajatuksia..? Pyörä oli siis Honda CBR 600 f ja vuosimalli 95.

Mulla olis jouten hyvä kuntoinen satula. Jos kiinnostaa niin pistä privaa.

Tuolta varmaan kannattaisi kysellä sopivuutta: <a href="http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-CBR600-CBR-600-SEAT-COVERING_W0QQitemZ140303203459QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_P

arts?hash=item140303203459&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1701%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318" target="_blank">Päällinen</a>

Edit: Eipä suostu tuo linkki pelaamaan ainakaan minulla enää mutta ebay.co.uk ja hakuun cbr seat cover.

Oiskohan japanian pyörässä nahkaa orkkissatula? Epäilen, että muovia se on ja tottelee ihan hyvin mustaa gorillateippiä. Ei huomaa edes ulospäin.

Juu kokeilin kans, mut löyty tuolta ebaysta suoraan, laitoin kyselyä, kiitoksia. Katotaan mitä vastailee.

Oiskohan japanian pyörässä nahkaa orkkissatula? Epäilen, että muovia se on ja tottelee ihan hyvin mustaa gorillateippiä. Ei huomaa edes ulospäin.

Tommonen viritelmä olikin viime kesän, mutta nyt kun on aikaa taas, niin ajattelin laittaa kuntoon. Alko se teippikin kyllä tosin jo lähtemään syssymmällä...

Niin, ja tuskin se nyt nahkaa on, mutta pointti selkis mitä ajoin takaa...

*tyrä*

Tikkurilassa asematiellä verhoomo uusi satulan pinta ja taisi olla vähän fiksattukin yht.50€. Kysyppä tarjous, en uskoisi heti "isojen poikien" juttuja...
blush.gif

Tikkurilassa asematiellä verhoomo uusi satulan pinta ja taisi olla vähän fiksattukin yht.50€. Kysyppä tarjous, en uskoisi heti "isojen poikien" juttuja...
blush.gif
Eli sun satula on siellä verhoiltu? Kestää veden ja kaikki ihan ok?

Olis kato toi tikkurila senverta tehokkaasti ns. hollilla, et vois käydä kysäisemässä...

Back