Honda CBR 600f 1996

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pma

New member
Noniin, tommonen tuli nyt sit ostettua ensimmäiseks isoks pyöräks.
Tässä pari kuvaa pyörästä joka on vielä alkuperäisessä kuosissa.

http://hesus.1g.fi/kuvat....ull

http://hesus.1g.fi/kuvat....ull

http://hesus.1g.fi/kuvat....ull

http://hesus.1g.fi/kuvat....ull

Pientä ulkonäkö päivitystä on luvassa, vilkut + kilpiteline menee vaihtoon. Uuden tankinsuojan tilasin myös. Suunnitelmissa on ens talven aikana värin vaihto. Tällä hetkellä pyörässä on suutinsarja ja slipari mutta tarkoitus olis saada pikkasen lisää ruutia tohon mutta aika näyttää.
 
Kusti polkas tänään LSL:n jalkatapit ja vähän muuta tilpehööriä.
 
Katsoppas kun on hieno pyörä. Itselläni on täsmälleen samanlainen, värit ja kaikki. Raportoippas sitten, miten tuo kilpitelineen ja vilkkujen vaihto sujuu, niin voi itsekkin harkita sitä
smile_org.gif
Kiitoksia. Laitan kuvia kilpitelineestä kunhan se valmistuu. Ensimmäinen mallikappale on lähes valmis ja materialina toimii rst. Ikäisekseen toi on kyllä hienossa kunnossa. Pyörä on tuotu maahan ~5v sitten tod.näk saksasta.

Edit: Hetkinen, et sattumoisin ollu Allrightissa käymässä 30.4? Pihalla oli samoilla väreillä varustettu cebari joskus puolen päivän jälkeen.
 
Pikkasen päivitystä. Renkaat rantautu saksasta tänään, ContiSport Attack 180/55 ja 120/70. Jos tällä viikolla sais ne alle ja sais vaihdettua vilkut ja kilpitelineen niin olisin tyytyväinen. Etuiskarit joutuu huollattamaan, vähän nokkuu vasen pumppu. Stefat tilattu Brandtilta. Pyörän käytin JV Motorsportilla huollossa jossa kaasarit synkättiin ja nyt on käytökseltään aivan toinen pyörä. Kaasuun vastaa aivan eri tavalla ja muutenkin paljon mukavampi ajaa. Kuvia laitan kunhan kerkeen räpsiä niitä.
 
http://hesus.1g.fi/kuvat....ull

Tossa nyt on uus perän lookki. Perus tylsä mutta paljon parempi kun mitä toi alkuperäinen oli. Takavilkut on turhan pitkät ja kunhan kerkeen niin haen lyhyemmät vilkut taakse. Muuten toi on ihan jees. Kilpitelineen ostin mutta periaatteessa turhaan, tein myös oman mutta jostaan syystä laitoin ton ostetun paikalleen. Renkaat sain vanteille ja pakko myöntää että ensivaikutelma on todella hyvä, 180/55 istuu taakse ku nyrkki silmään ja ajettavuus parani huomattavasti verrattuna tohon vanhaan Bridgestonen BT020:llaan. Ens viikolla menee etuiskarit huoltoon ja takapyörän laakerit menee vaihtoon. Vielä kun sais sen tuplakuplan niin vois vaan keskittyä ajamiseen. Katsotaan kuinka noi renkaat kestää mun ajoa. Tosin sain ne sen verran halvalla että noita rengassarjoja voi ostella useampia vuodessa.
 
Noniin..Tänään tuli uus slipari tohon laitteeseen. Viper Racing Cansin pönttö.
Tuolta tommonen 39cm ovaali. -> http://www.viperracecans.com/cbr600fsftfvfwfx.asp. Vanha Microni on ylimääräisenä jos jollakin on tarvetta semmoselle.

Keula kävi huollossa ja samalla vaihdoin takapyörän laakerit kun olivat päässeet väljistymään.
 
Mitäs hyviä paikkoja on mistä kannattaa/voi tilata vähän enemmänkin palikkaa vanhempaan cebariin? Tuntuu että kaikkien paikkojen tarjonta on lähinnä -99 eteenpäin. Mukavasti tuo pelkkien vilkkujen päivitys näköjään tuo pyörää jo vähän lähemmäs "tätä" päivää, hyvältä näyttää
smile_org.gif
 
Mitäs hyviä paikkoja on mistä kannattaa/voi tilata vähän enemmänkin palikkaa vanhempaan cebariin? Tuntuu että kaikkien paikkojen tarjonta on lähinnä -99 eteenpäin. Mukavasti tuo pelkkien vilkkujen päivitys näköjään tuo pyörää jo vähän lähemmäs "tätä" päivää, hyvältä näyttää
smile_org.gif
Riippuu siitä että mitä tarviit. Ebaystä tilasin kirkkaan leditakavalon tohon viime viikolla. Kyllähän tohon vielä kohtuu hyvin saa palikkaa ja se mitä ei saa valmiina niin se tehdään.
smile_org.gif

Juu, paljon muuttui ulkonäkö jo pelkästään vilkkujen ja kilpitelineen myötä. Vielä ku sais ton kamalan spoileri pleksin vaihdettua tuplakuplaan niin olisin tyytyväinen.
 
Riippuu siitä että mitä tarviit. Ebaystä tilasin kirkkaan leditakavalon tohon viime viikolla. Kyllähän tohon vielä kohtuu hyvin saa palikkaa ja se mitä ei saa valmiina niin se tehdään.
smile_org.gif

Juu, paljon muuttui ulkonäkö jo pelkästään vilkkujen ja kilpitelineen myötä. Vielä ku sais ton kamalan spoileri pleksin vaihdettua tuplakuplaan niin olisin tyytyväinen.
Kirkasta LED takavaloa minäkin olen suunnitellut, mutta ei ole vielä ehtinyt kovin montaa vaihtoehtoa löytämään. Samaten LED vilkut menevät luultavasti hankintaa myös - mitä sirommat ja näkyvemmät sen parempi. Sen jälkeen täytyy katsoa sitten minkä kimppuun hyökkää seuraavaksi.
biggrin.gif
 
Riippuu siitä että mitä tarviit. Ebaystä tilasin kirkkaan leditakavalon tohon viime viikolla. Kyllähän tohon vielä kohtuu hyvin saa palikkaa ja se mitä ei saa valmiina niin se tehdään.
smile_org.gif

Juu, paljon muuttui ulkonäkö jo pelkästään vilkkujen ja kilpitelineen myötä. Vielä ku sais ton kamalan spoileri pleksin vaihdettua tuplakuplaan niin olisin tyytyväinen.
Kirkasta LED takavaloa minäkin olen suunnitellut, mutta ei ole vielä ehtinyt kovin montaa vaihtoehtoa löytämään. Samaten LED vilkut menevät luultavasti hankintaa myös - mitä sirommat ja näkyvemmät sen parempi. Sen jälkeen täytyy katsoa sitten minkä kimppuun hyökkää seuraavaksi.
biggrin.gif
Jeps, kirkas takavalo jäi maksamaan ~60e rahteineen päivineen. Tulee toivottavasti vielä tällä viikolla. Laittelen kuvia sit kun se on asennettu. Vapaavirtaus suodatin pitäs kans laittaa ja sit viedä toi säätöön. Näkee samalla kuinka monta hevosta on jo eläkkeellä.
biggrin.gif
 
Kuvia odotellessa!
biggrin.gif


Tässä linkki oman pyörän dyno käppyröistä. Edellinen omistaja lykkäsi lapun pyörän mukana. Ei vaan sano itselleni mitään sen enempää kun ei ole vertailupohjaa. Ilmeisesti ei kuitenkaan kauheaa haittaa ole tullut yoshin putkesta ja uusista suuttimista joskaan ei (?) hyötyäkään
tounge.gif


Pyörä on '98 mallia, eli samaa tekniikkaa. Vapari kai vois olla yksi minkä tuonne lisätä mutta katsoo nyt. Tää moottoripyöräharrastuksen käyntiin polkaiseminen tuntuu melkein henkilökohtaisen konkurssin hankkimiselta..
lookaround_orig.gif
 
Kuvia odotellessa!
biggrin.gif


Tässä linkki oman pyörän dyno käppyröistä. Edellinen omistaja lykkäsi lapun pyörän mukana. Ei vaan sano itselleni mitään sen enempää kun ei ole vertailupohjaa. Ilmeisesti ei kuitenkaan kauheaa haittaa ole tullut yoshin putkesta ja uusista suuttimista joskaan ei (?) hyötyäkään
tounge.gif


Pyörä on '98 mallia, eli samaa tekniikkaa. Vapari kai vois olla yksi minkä tuonne lisätä mutta katsoo nyt. Tää moottoripyöräharrastuksen käyntiin polkaiseminen tuntuu melkein henkilökohtaisen konkurssin hankkimiselta..
lookaround_orig.gif
Joo kattelin tuol dyno topicissa noita käppyröitä. Jotenki vaikuttaa kummalliselta noi käppyrät. Ihan hyvä että noita tulee näytille niin saadaan vertailupohjaa.

Ja ainahan se budjettia rassaa tää harrastus. Tosin ite 5v autoja harrastaneena voin sanoo et tää on halpa harrastus autoihin verrattuna.
biggrin.gif
 
Tänään tuli asennettua jalkatappien siirtolevyt, nyt alkaa olemaan ajoasento semmonen ku pitääkin. Pyörä on toiminut aivan mahtavasti ja kilometrejä on tullu vähän vajaa 9000.
cool.gif
 
Ajokausi päättyny omalta osalta ja pyörä on tallissa purettuna. Kilometrejä kertyi 13 tuhatta ilman mitään ongelmia. Talven aikana pyörän ulkonäkö muuttuu jonkun verran. Kuvia sit joskus jahka pyörä on valmis. Keulaan tulee öhlinsin jouset ja pikkasen muita muutoksia. Rata-ajoa silmällä pitäen tehdään muutoksia joten mukavuudesta tingitään aika paljon.
F*ck the touring.
 
Mulla ei näy yksikään kuva noista linkeistä.
Tulee vaan teksti: Suojattu kuva.
Kiinnostais nähdä vaan se kilpiteline, pitäis itekkin laittaa se päivitykseen.
 
Back
Ylös