• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Honda hornet -08?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xX0Xx
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

xX0Xx

New member
Tervehdys.

Eli ensimmäistä pyörääni olen hakemassa ja vastaan tullut otsikon mukainen 600 hornetti.

Onko pyörä miten luotettava peli, millainen ajokäytökseltään?

Horneteista haun perusteella ei hirveästi juttua löytynyt ja kyselen onko miten mukava peli vastaavan hintaluokan vehkeisiin verrattuna?

Nämä uudet mallithan tuli vasta -07 markkinoille joten luotettavuudesta on paha sanoa vielä mitään. Itse en ole kerennyt montaa tonnia vielä ajella, mutta muutama kokemus:

Etunen on hieman pehmeä kovaan ajoon, etusen säädettävyys vasta -09 vuosimallissa. Ei tosin haittaa normiajossa.

Nakupyöräksi vakaa maantienopeuksissa. Leveä tankki jalkojen välissä niin saa hyvän otteen pyörästä. Hyvä ajoasento.

Sopivasti alas viritetty moottori, hieman on jopa vääntöä alakierroksillakin. Ei tartte olla joka välissä hakemassa sopivaa vaihdetta.

Kääntyy pienessä tilassa ja todella helppo käsitellä ja pyöritellä kaupungissa.

Selkä kastuu sateella. Taitaa olla nykyisin enemminkin sääntö kuin poikkeus nakupyörissä.

TM 8/2008 on vertailu nakupyöristä. Kannattaa lukaista.

No ite oon ollu helvetin tyytyväinen. Ei oo ollu vikoja tai muitakaan seikkoja mitkä ois hankinnan jälkeen harmittanu..
Vertailu kohtaa ei oo ku FZ 6:seen, ja omasta mielestäni "mukavampi" ajettava.

Back